Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کارشناسان شورای ملی ایران-آمریکا تاکید کرد که تلاش‌ دوباره واشنگتن برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی در جریان کنفرانس ورشو، همچون گذشته، محکوم به شکست خواهد بود.

به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "تریتا پارسی" رئیس مرکز کارشناسان شورای ملی ایران-آمریکا موسوم به «نایاک»، در واشنگتن معتقد است که تلاش‌های آمریکا برای دولت آمریکا برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی محکوم به شکست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس گفت: «مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا ریاست نشستی در ورشو (پایتخت لهستان) را برعهده خواهد داشت که جهت گیری آن بطور مشخص ایجاد ائتلافی ضدایرانی است. این نخستین بار نیست که ایالات متحده در تلاش برای تشکیل چنین ائتلافی است. البته مسئله این است که چنین تلاش‌هایی تاکنون همواره ناموفق بوده، حتی زمانی که آمریکا در اوج قدرت خویش بوده و ایران در مقایسه با زمان حال بسیار ضعیف‌تر بود.»

پارسی افزود: «هیچ دلیلی وجود ندارد که تلاش‌های دولت آمریکا و افرادی مانند پامپئو و بولتون (جان بولتون، مشاور دونالد ترامپ در امور امنیت ملی) اینبار موفقیت بیشتری از گذشته داشته باشد. این افراد رئیس جمهوری آمریکا را به سمتی سوق می‌دهند که شکست آن تضمین شده است.»

لازم به یادآوری است که کنفرانس بین‌المللی ورشو به ابتکارعمل آمریکا و لهستان امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود. مقامات واشنگتن نمایندگان چند کشور غربی و خاورمیانه‌ای را به این کنفرانس دعوت کرده‌اند تا مسائل مربوط به ثبات و صلح در خاورمیانه، با توجه به اقدامات ایران را بررسی کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تریتا پارسی شورای ملی ایران آمریکا نایاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و در اقدامی انقلابی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های کلمبیا و آمریکا و اروپا که در خیزشی آزادانه نسل‌کشی در غزه را محکوم و خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شده بودند، اعلام حمایت کردند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیزاری خود را از استکبار جهانی فریاد زدند. 

دانشجویان دانشگاه کلمبیا که روز ۱۷ آوریل با تجمع اعتراضی خود خواستار قطع روابط دولت خود با رژیم صهیونیستی شدند آغازگر جنبشی در آمریکا و اروپا شدند و تمام دنیا را همگام با خود به چالشی بزرگ دعوت نمودند که در آن آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت گستری را در دنیای پر از دموکراسی و روشنفکرانه خود طلب کردند. 

تاریخ گواه می‌دهد دموکراسی و آزادی بیان و روشنفکری در آمریکا و اروپا جز یک نقاب زیبا بر چهره دولت‌های مستکبر چیزی نیست.

دراین تجمع اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، موضع شجاعانه و بشردوستانه‌ی دانشگاهیان آمریکا را در دفاع از مردم مظلوم غزه را تحسین و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان واستادان دانشگاه‌ها را که همگی فریاد حق طلبی و نابودی اسرائیل را سرمیدادند، محکوم نمودند و از قیام ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله