Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:30:00 GMT

شاهین‌طبع‌: برای بازگشت حدادی موانع باید رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۷۹۴۱

شاهین‌طبع‌: برای بازگشت حدادی موانع باید رفع شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: به نظر من باید مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران زیاد باشد که ایجاد انگیزه کند و بازیکنان برای بازی باید گرسنه باشند.

به گزارش  "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران که ۲ و ۶ اسفندماه باید ۲ دیدار رسمی مقابل ژاپن و استرالیا در پنجره ششم جام جهانی برگزار کند، دیروز در اولین بازی تدارکاتی خود در تهران به مصاف اردن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان خراش های ایرانی در این مسابقه به برتری دست یافتند و فردا هم دومین بازی خود را برابر این تیم برگزار می کنند.


مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی ایران در پایان دیدار ایران و اردن صحبت هایی را پیرامون وضعیت تیم ملی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.


با وجود برد زیاد گل خوردیم


ما برابر اردن شکل بازی را عوض کردیم تا بچه‌ها بیشتر بازی کنند. دیدار 48 دقیقه بود ولی با توجه به این 48 دقیقه هم گل‌های زیادی خوردیم. اردن تیم خوبی است و اگر دوبازیکن اصلی اش هم به آن اضافه شوند، تیم بسیار با کیفیتی خواهد شد که بسیار خوب بسکتبال بازی می‌کند. البته ۲ بازیکن آنها در لیگ های خارجی بازی می کنند و مشخص نیست به بازی فردا هم برسند.


بازیکنان را به ۲ تیم تقسیم کردیم


سعی کردیم ورلد کمپ تیم ملی را به دو گروه تقسیم کنیم. برخی بچه‌ها در اولین مسابقه بازی کردند تا هم اوضاع آن‌ها را بببینیم هم اینکه ببینیم در کارهای تمرینی که انجام دادیم چقدر موفق بودیم. نفراتی هم که در بازی دیروز نبودند، فردا قطعا به میدان می روند. البته ۷، ۸ بازیکن در این میان مشترک هستند.


مایک رستم پور هنوز هماهنگ نیست


مایک رستم پور تازه به اردوی تیم اضافه شده و با بچه‌ها خیلی آشنا نیست. او سعی می‌کرد خود را با دیگران هماهنگ کند، اما به نظر من با هماهنگی مطلوب کمی فاصله دارد. ما در بازی بعد هم از او استفاده می‌کنیم. این بازیکن باید با شرایط اینجا تطبیق پیدا کند.

 


بازیکنان باید گرسنه بازی باشند


خوشبختانه بازیکن پست 4 در تیم ملی خیلی زیاد است. البته به نظر من باید مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران زیاد باشد که ایجاد انگیزه کند و بازیکنان برای بازی باید گرسنه باشند. احساس می‌کنم مقداری به لحاظ کیفی و کمی با برخی مشکلات روبه‌رو هستیم.  فارغ از هر موضوعی مساله وطن‌پرستی، مساله بسیار مهمی است. در همه جای دنیا بازیکن‌ها برای تیم ملی‌شان خیلی تلاش می‌کنند. مردم تیم‌های ملی خود را خیلی دوست دارند و این وظیفه ماست که تا آنجا که امکان دارد شرایطی به وجود بیاوریم که مردم از بازی تیم ملی‌شان لذت ببرند.


ژاپنی ها ۴۰ دقیقه یکنواخت بازی می کنند


تیم ژاپن پشتوانه‌های بسیار خوبی دارد. یکی از بزرگترین نقاط قوت این تیم حضور بازیکن بسیار خوب خارجی آن‌هاست. ژاپن تیم بسیار خوبی است و امیدوارم ما با بازیکن خارجی این تیم هم بتوانیم بسیار خوب بازی کنیم. وقتی در ژاپن همه بازیکنان این تیم بودند هم ما یک کوارتر ناهماهنگ بودیم و همان کار دستمان داد. آنجا هم ژاپن در نیمه اول تیم بسیار خوبی بود. آن‌ها همیشه یکنواخت بازی می‌کنند. چه عقب باشند چه جلو بیفتند، شما می‌بینید که 40 دقیقه یکنواخت بازی می‌کنند. در هر صورت ما با تیم خوبی بازی داریم. انشاالله ما هم بتوانیم این ثبات را داشته باشیم.


دوست داریم حدادی در تیم ملی باشد


هنوز چیزی درباره حامد حدادی معلوم نیست. ما هم دوست داریم حامد در تیم ملی باشد. یکسری موانع و مشکلاتی که هست باید برطرف بشود.

بسکتبال مهران شاهین طبع (سرمربی) تیم ملی بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت