Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که اسلام، انقلاب و نظام به وسیله دشمنان از بین نخواهد رفت؛ اما ممکن است به وسیله دوستان ضربه خورده و از بین برود.

وی با اشاره به اینکه سه گروه از داخل کشور می توانند به انقلاب ضربه بزنند، ابراز داشت: گروه اول، گروهی است که دعوت به اختلاف می کند و طرفداران اختلاف از عوامل تزلزل نظام می شوند؛ گروه دوم کسانی هستند که به دنبال منافع شخصی خود بوده و فقط به فکر خود هستند و گروه سوم، افراد تندرو هستند که بر اثر تندروی کم کم اکثریت مردم را جدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید با بیان این مطلب که اکثر مردم طرفدار تندروی نیستند و تندروها می توانند اکثریت را از انقلاب جدا نمایند، خاطرنشان ساخت: خداوند متعال در آیه 143 سوره بقره می فرماید: وَکَذَٰلِکَ جَعَلْنَاکُمْ أُمَّةً وَسَطًا/ همان‌گونه (که قبله شما، یک قبله میانه است) شما را نیز، امت میانه‌ای قرار دادیم.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: تندروها انسان های علاقمند به انقلاب و نظام هستند؛ اما راه را اشتباه می روند و این اشتباه سبب جدایی اکثریت خواهد شد.

معظم له اظهار داشت: بنده درباره قمه زنان نیز گفته ام که قمه زنان عاشقان امام حسین علیه السلام هستند؛ اما راه را اشتباه می روند؛ تندروها هم علاقه به انقلاب دارند؛ اما راه را اشتباه می روند.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: رهبر انقلاب قبل از 22 بهمن با صراحت فرمودند شعارهای اختلاف انگیز و شخصی ندهید؛ اما در همین راهپیمایی قم عده ای چه شعارهایی دادند؟ با اینکه گفته بودند مراقب باشید، مراقبت نکردند.

ایشان با اشاره به اینکه تندروی ها ضرر دارد، خاطرنشان ساخت: خطری از ناحیه دشمن بیرونی تهدیدمان نمی کند؛ چراکه 40 سال گذشت هرچه کردند به جایی نرسید؛ اما از داخل خطر خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن آیت الله مکارم شیرازی انقلاب رهبر انقلاب قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

 بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش