Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@05:22:14 GMT

متولد ماه مهر کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۸۱۹۶

متولد ماه مهر کلید خورد

خبرگزاری میزان- تصویربرداری اپیزود بیستم و یکم از فصل دوم «محکومین» به نام «هادی» با بازی بازیگرانی، چون ایرج راد و سعید امیرسلیمانی به اتمام رسید و اپیزود بیست و دوم این مجموعه ۴۰ قسمتی به نام «متولد هفتم ماه مهر» کلید خورد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان؛ درجدیدترین اپیزود از فصل دوم مجموعه «محکومین» که در شهرک غرب در حال فیلمبرداریست علیرضا جعفری و شیوا خسرومهر به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر اپیزود از از فصل دوم محکومین به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سیدحاتمی داستانی مستقل روایت می شود اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس، خانواده و بحران طلاق است.

مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را بر عهده دارند. تهیه کننده فصل دوم محکومین پیش بینی می کند در صورت پیش رفتن بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه پاییز ۹۸ در کنداکتور شبکه یک سیما قرار گیرد.

نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری و آتیه جاوید، مزدک رستمی، حشمت آرمیده، سامان ارسطو، مهران رجبی، سینا رازانی، لاله صبوری، مهسا هاشمی، بهاره رهنما، مینا جعفرزاده، کیمیا حسینی، رها عربگری، سپند امیرسلیمانی، شهین تسلیمی، اصغر سمسارزاده، ایرج راد، سعید امیرسلیمانی، علیرضا جعفری، شیوا خسرومهر و ... از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین سید جمال حاتمی قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رادیو تلویزیون مجموعه م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!

به گزارش "ورزش سه"، ویژگی جالب تیم مهدی تارتار این است که بیشتر گل‌های این تیم را مهاجمان آن به ثمر می‌رسانند؛ از محمدرضا سلیمانی که در نیم فصل دوم عملکردی درخشان داشته تا رضا جعفری که با تغییر تیم از نساجی به ملوان جزو برترین بازیکنان لیگ برتر ایران شده است.

در بازی با استقلال خوزستان قرعه به نام رضا جعفری افتاد تا بعد از گل سه امتیازی به ذوب آهن، این بار در خوزستان خودی نشان بدهد و دروازه حریف را باز کند اما برای او افسوس بزرگ این بود که گلش سه امتیاز مهم را برای ملوان به همراه نیاورد.

این فصل رضا جعفری 8 گل به ثمر رسانده و محمدرضا سلیمانی با 7 گل در تعقیب اوست. این موقعیت تنها متعلق به تیم سپاهان است که شهریار مغانلو و رضا اسدی را در خود دارد و پس از آن گلزن‌ترین مهاجمان لیگ برتر در تیم ملوان دیده می‌شوند؛ شاید ابتدای فصل هیچکسی این پیشبینی را از وضعیت خط حمله تیم مهدی تارتار نداشت.

هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و این دو مهاجم برای بهبود شرایط تیمشان و همچنین شاید گرفتن پیشنهادات بهتر، انگیزه خود را برای دو رقمی کردن تعداد گل‌ها حفظ خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری