Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@00:24:16 GMT

افتتاح سیلوی آرد در شهرستان سقز

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۸۲۹۴

افتتاح سیلوی آرد در شهرستان سقز

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری در مراسم افتتاح این طرح گفت: برای تکمیل این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده است، که با احتساب فاز قبلی که در هفته دولت سال ۹۶ افتتاح شد، مجموعا ۱۲ میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده است.

وی افزود: این امر منجر به اشتغال ۱۸ نفر و اضافه‌شدن ۶۰ هزار تن به ظرفیت سیلوی گندم شهرستان سقز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: استان کردستان در سال جاری با تولید یک میلیون و ۱۷۰ هزار تن گندم رتبه دوم کشور را به دست آورد که ۲۰۰ هزار تن آن به مصرف استان رسیده و بقیه آن نیز جهت مصرف سایر استان‌ها منظور می‌شود، که وجود ۵۸۰ هزار تن ظرفیت سیلوی گندم و ۳۵۰ هزار تن مجوز تاسیس سیلو اسباب نگهداری مطلوب‌تر تولیدات استان را فراهم می‌نماید.

وی تولید گندم شهرستان سقز در سال‌جاری را ۲۱۵ هزار تن اعلام کرد و گفت: از ظرفیت سیلو‌های شهرستان ۱۳۲ هزار تن، ۴۵ هزار تن نیز در دست احداث دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در پایان مجموع طرح‌های افتتاحی در دهه فجر شهرستان سقز در بخش کشاورزی را ۱۴۷ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام نمود.

انتهای پیام/م

افزایش ۳۵۰ هزار تن سیلو به ظرفیت ذخیره‌سازی استان کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • خسارت سیل و تگرگ در خنج
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام