Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی نوید ادهم رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی رؤسای سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی(بعد از انقلاب) که صبح امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار است هوشمندانه به سمت آینده برویم باید ادراکی از آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس مطالعات ۴-۵ سال گذشته حدود ۲۵ درصد از دانش آموزان آمریکایی خارج از مدرسه تحصیل می کنند برخی مادران تحصیل کرده در کشور هم ادعا دارند که می توانند فرزندانشان را بهتر از مدرسه آموزش دهند اما باید برای مواجهه برای این شرایط آماده باشیم.

نوید ادهم با اشاره به مدرسه در تراز تمدن نوین اسلامی گفت: حال باید ببینیم تمدن نوین اسلامی چه ویژکی‌هایی دارد و صرفا نمی‌توانیم در آموزش و پرورش نظریه پردازی کنیم و باید در فضای آکادمیک و حوزوی نظریه پردازی شود و آموزش و پرورش از این نظریه ها استفاده کند.

دبیرکل شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین مدرسه در تمدن نوین اسلامی مورد توجه است، گفت: توجه به معلم، دانش آموز و نظام آموزشی مبتنی بر تمدن نوین را باید مبتنی بر سند تحول بنیادین مورد توجه قرار دهیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود

ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

حسین کمالی ۱۶ اردیبهشت در آیین تجلیل از فرهنگیان بخش کجور که در تالار روستای خوشل برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این مراسم نشانه احترام به مقام معلمان است، اظهار کرد: هرسال که می‌گذرد درک مردم نسبت به مقام معلم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه محرومیت شایسته بخش کجور نیست، افزود: این منطقه محل پرورش نخبگان و شخصیت‌های بزرگی بوده است که در حال حاضر در سطح ملی دارای مسئولیت‌های بالایی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار یاد کرد و گفت: پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود.

کمالی خطاب به معلمان بخش کجور که در دوردست خدمت می‌کنند، گفت: معلمی سختی‌هایی را به همراه دارد و شما که در دوردست خدمت می‌کنید سختی‌های شما بیشتر است.

وی با تاکید بر قدردانی ازجایگاه معلمان افزود: برای داشتن جامعه سالم و صالح باید آموزش و پرورش را به عنوان محل تربیت انسان بدانیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هزینه‌هایی که برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها صرف می‌شود اگر از ابتدا در آموزش و پرورش هزینه شود جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی گرفته خواهد شد.

کمالی آموزش و پرورش را نقطه شروع آرامش فرزندان دانست و یادآور شد: دانش آموزان امانات مردم در نزد ما هستند و باید با تمام وجود در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشیم.

وی معلمی در مناطق دوردست و دور از خانه را به نوعی جهاد فرهنگی دانست و ادامه داد: شما افسران جبهه فرهنگی هستید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک تکلیف ملی است
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است