Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یكی از طرح‌های موفق این مؤسسه طرح ملی «رحله» است، گفت: برای پنجمین سال متوالی این طرح را در سال آینده در نقاط مختلف كشور برگزار خواهیم كرد.
وی از برگزاری نشست توجیهی عوامل ستاد طرح ملی «رحله» در قم خبر داد و افزود: در این نشست جزئیات برگزاری طرح ملی «رحله 5» اعلام شد كه بنا شده است ثبت‌نام متقاضیان این طرح از اول تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهسونی اظهار كرد: مصاحبه از قرآن‌آموزان جدید الورود در طرح ملی «رحله 5» نیز در در تاریخ‌های 30 و 31 خردادماه سال آینده انجام خواهد شد.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور، مدت زمان برگزاری این طرح را 55 روز اعلام كرد و گفت: مراسم افتتاحیه این طرح در اول تیرماه سال 98 و اختتامیه آن 24 مردادماه 98 برگزار خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد كه با احتساب 12 مرکز شبانه‌روزی حفظ یکساله تاكنون 39 مرکز متقاضی برگزاری طرح ملی رحله 5 در سال 1398 هستند که با توجه به ظرفیت و مهلت ثبت نام در حال افزایش است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني طرح ملي رحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات