Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» (۲۶ بهمن) در مجتمع بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن(مدهامّتان) کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در شهرستانهای نهاوند، تویسرکان، بهار، رزن، فامنین و اسدآباد برگزار شد و روز (۲۶ بهمن) مرحله شهرستانی این مسابقات در همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با بیان اینکه این مسابقات ویژه رده سنی 7 تا 16 سال است، افزود: شرکت کنندگان مسابقات در رشته های حفظ جزء 30، قرائت ترتیل، اذان، قرائت نماز ویژه برادران و خواهران به جزء رشته اذان با هم به رقابت می پردازند.

 

وی  به تعداد ثبت نام کنندگان هر رشته اشاره کرد و اظهار داشت: در رشته حفظ جزء  ۳۰ بیش از 140 نفر، قرائت ترتیل 18 نفر، اذان 5 نفر، قرائت نماز 25 نفر با هم به رقابت می پردازند.

 

سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: مسابقات قرآنی با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در رقابت های قرآنی برگزار می شود.

 

ناهیدی فرد با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات 10 اسفند برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در این مرحله نفرات برتر هر رشته با هم به رقابت می پردازند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه راهپیمایی اصفهان چهل سالگی انقلاب مسابقات قرآنی مدهامتان استان همدان دبیرخانه کانونهای مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان