Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مسابقات بسکتبال ۳ نفره قهرمانی باشگاه‌های استان قم شامگاه سه شنبه در سالن شهید رضاییان قم به پایان رسید و تیم‌های برتر در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۲ سال مشخص شدند.

در شب پایانی این مسابقات که با حضور بازیکنان، مربیان و خانواده‌ها در سالن شهید رضاییان برگزار شد تیم بسکتبال ستارگان الف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نهایی مسابقات زیر ۱۷ سال با اقتدار ۱۶ بر ۹ برابر تیم ستارگان ب. به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

در دیدار فینال رده سنی زیر ۱۲ سال، در مسابقه‌ای جذاب و تماشایی، پویان ۹ بر ۸ برابر تیم مهتاب به برتری رسید و توانست قهرمان این مسابقات شود. شادی بازیکنان کم سن و سال پویان و اشک و غم بازیکنان مهتاب از جلوه‌های احساسی و جالب این مسابقه بسکتبال بود.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان تیم مهتاب به دیدار تیم دکوراسیون قصر رفت و با پیروزی بر این تیم به مقام نخست رسید. مسابقات بسکتبال سه به سه به عنوان رویداد رسمی ثبت شده در سایت فدراسیون جهانی برگزار شد.

در این رقابت‌ها که نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال ۳ نفره رسمی در قم محسوب می‌شد ۸۰ مسابقه در سه رده بزرگسالان، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۲ سال در خانه بسکتبال انجام شد و در این مسابقات ۱۲ تیم زیر ۱۲ سال، ۱۰ تیم زیر ۱۷ سال و ۵ تیم بزرگسال شرکت کردند.

در مراسم پایانی این رقابت‌ها با حضور جمعی از مسئولان هیئت بسکتبال و اداره کل ورزش و جوانان قم و پیشکسوتان بسکتبال قم، تیم‌های برتر مدال‌های خود را دریافت کرده و عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/الف

نخستین دوره مسابقات بسکتبال ۳ نفره قم برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی