Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژاکس امشب در شهر آمستردام میزبان رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شاگردان سانتیاگو سولاری اخیرا فرم بسیار خوبی پیدا کرده اند و در بازی های اخیر نتایج خوبی رقم زده اند. سپیدپوشان موفق شده اند تا رده دوم جدول لالیگا پیش بروند و اختلاف امتیازشان با صدر جدول را به ۶ امتیاز کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو می‌توان اینطور گفت که آنها به کورس قهرمانی لالیگا برگشتند و رفته رفته نتایج خوبی رقم زدند و به فرمی عالی برگشتند. رئال در دیدار روز شنبه موفق شد اتلتیکومادرید، رقیب سرسخت خود را شکست دهد و سه امتیاز بسیار خوبی مقابل آنها کسب کند و حالا آماده کسب نتایج بهتر در دیدارهای پیش روست.

در آن سو آژاکس  که با تکیه به بازیکنان جوان و با استعدادی که در اختیار دارد توانسته به مرحله حذفی صعود کند، امید زیادی برای کسب نتیجه در خانه دارد. آژاکس تا به اینجا رقابت های چمپیونزلیگ ۱۱ گل به ثمر رسانده، در حالی که رئال ۶ گل زده است.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم ، رئال موفق شده ۶ پیروزی کسب کند و آژاکس حتی موفق به کسب تساوی نیز نشده است. رئال برای بازی امشب مارکوس یورنته را در اختیار نخواهد داشت و حضور ایسکو هنوز نامشخص است. آژاکس نیز کارل ایتینگ را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور فرنکی دی یونگ و لیزاندرو ماگالیان مشخص نیست.

ترکیب احتمالی:

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آژاکس آمستردام 0 رئال مادرید سانتیاگو سولاری لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای