Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد مهدی محمدی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در دهمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان تهران که امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح مقابله با پوشاک قاچاق و برند‌های خارجی در ۳ فاز عملیاتی شد و در نهایت ۱۱۳ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب ۵ تیم مشترک از ۲۵ مجتمع تجاری بازرسی به عمل آمد و در فاز دوم اجرای طرح، ۱۶ واحد صنفی تذکر گرفتند و در نهایت ۴ واحد متخلف شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: برخورد خیابانی در سطح عرضه پوشاک قاچاق، نتیجه بخش نیست

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: برای اجرای مداوم طرح مجددا ۴ تیم برای بازرسی واحد‌های صنفی اعزام شدند و در پی آن ۲ واحد متخلف شناسایی شدند.

محمدی ادامه داد: احتمال بازگشت واحد‌های متخلف به عرضه پوشاک قاچاق وجود دارد و این واحد‌ها باید مستمر بازرسی و نظارت شوند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند