Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز کارمندان دولت سراسر کشور در بخش آقایان از فردا در قزوین با حضور ۲۴ تیم آغاز می شود.

این رقابت ها در دو بخش تیمی و انفرادی طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ بهمن به میزبانی خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار خواهد شد.

کاراته کا قزوینی در مرحله دوم لیگ جهانی

بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا و امیر رضا میرزایی ملی پوشان استان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در دومین مرحله لیگ جهانی راهی امارات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابتهای کاراته وان با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور از روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در شهر دوبی آغاز می شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

رقابتهای تنیس روی میز جام فجر قزوین با شناخت برترینها به پایان رسید

در پایان این رقابتها علی نظری، علیرضا اسد خانی، محمد داماد و میلاد بندهای همگی از تهران عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابتها با حضور بازیکنانی از استانهای تهران، آذربایجان غربی، البرز، گیلان، زنجان و قزوین در خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین فردا به میدان می رود

در ادامه رقابت های بسکتبال دسته اول باشگاههای کشور و در بازی مرحله دوم پلی، تیم شهرداری قزوین فردا در خانه برابر شمس تهران قرارمی گیرد، این بازی ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار می شود.

بلندقامتان استان بازی اول خود در تهران را با نتیجه ۸۲ بر ۴۲ پیروز شده بودند و در صورت برد این بازی راهی مرحله نیمه نهایی می شوند.

قهرمانی بانوی تاکستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی دو و میدانی

در پایان رقابتهای ۲۰ کیلومتر پیاده روی بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، زهرا جعفر آبادی با رکور ۵۹/۰۶-۱ ساعت قهرمان شد، جعفرآبادی ۴۴ ثانیه رکورد کشور را که متعلق به خودش بود کاهش داد.

تیم ملی دو و میدانی ۲۹ اسفند در مسابقات آسیایی ژاپن شرکت می کند.

کد خبر 4541068

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز ورزش و جوانان قزوین کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد

مسابقات فوتبال گروه دوم مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور از گروه دوم با شرکت ۵ تیم از عصر دیروز ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲ دیدار در محمودآباد آغاز شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد، مدت ۶ روز به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در دیدار افتتاحیه این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در شهرآورد مازندرانی به تساوی بدون گل دست یافت.
 
تیم اول گروه دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کند.

تیم دوم رقابت‌ها سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌کند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد