Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به لزوم تعریف شناسه برای پوشاک گفت: راهبرد اساسی جهت اجرای مقابله با برندهای قاچاق پوشاک در سال آینده طرح شناسه‌دار کردن تولید پوشاک است. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، یدالله صادقی امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به ضرورت زمان‌بندی مناسب برای مقابله با برندهای قاچاق پوشاک اظهار داشت: اجرای طرح جمع‌آوری برندهای قاچاق پوشاک نیازمند برنامه زمان‌بندی شده و هدفمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اجرای این طرح در تهران افزود: از مهرماه سال‌جاری تولیدکنندگان پوشاک موظف شدند از طریق سامانه شناسه مربوط به تولید را ثبت و در نهایت با دریافت کد رهگیری و شناسه اقدام به فروش لباس کنند.

تهران| نظر وزیر کشور در زمینه مبارزه با برندهای قاچاق با محوریت آگاهی‌بخشی اجرا می‌شودتهران| 113 واحد صنفی در طرح برخورد با عرضه برندهای پوشاک قاچاق راستی‌آزمایی شدند168 برند غیرمجاز در طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در استان تهران هدف‌گذاری شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به مشکلات تعریف شناسه بیان کرد: تعریف شناسه برای پوشاک که تنوع زیادی دارد دشوار است اما با این حال قابلیت اجرایی دارد و باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشیم.

صادقی همچنین ادامه داد: باید هزینه‌های مربوط به عرضه برندهای پوشاک قاچاق را برای واحدهای صنفی متخلف افزایش دهیم تا فاقد صرفه اقتصادی باشد و نوعی بازدارندگی در این زمینه برای واحدهای متخلف ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به برنامه سال آینده در زمینه مقابله با برندهای قاچاق پوشاک خاطرنشان کرد: راهبرد اساسی جهت اجرای این طرح در سال آینده طرح شناسه‌دار کردن تولید پوشاک است تا بتوانیم به طور جدی‌تر نظارت داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟

شهرداری تهران در ادامه سیاست‌های خود برای توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی، برنامه‌های متعددی برای مترو در سال جاری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، توجه ویژه مدیریت شهری فعلی تهران به حوزه حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی‌های بارز این دوره است و سعی مدیران شهری بر این بوده که ضمن جبران کاستی‌های دوره گذشته، وضعیت بهتری در این حوزه برای شهروندان فراهم کند.

در این راستا شهرداری تهران علاوه بر اقدامات انجام شده در سال گذشته برای سال جاری در حوزه مترو در نظر دارد، 9 کیلومتر مسیر باقی‌مانده خطوط هفت‌گانه را با 8 ایستگاه به بهره‌برداری برساند.

همچنین قرار است از ایستگاه‌های باقی‌مانده بدنه اصلی خط 6 مترو شامل شهدای هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و شهید نجات‌اللهی را به بهره‌برداری برساند. 

علاوه بر این در سال جاری از 6.5 کیلومتر توسعه جنوبی خط 6 به‌همراه دو ایستگاه میدان عبدالعظیم(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نیز بهره‌برداری خواهد شد.

پست برق شمالی خط 6 و تکمیل پست برق سایر خطوط نیز بهره‌برداری می‌شود و از یک کیلومتر مسیر به‌همراه ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 نیز بهره‌برداری خواهد شد و 1.5 کیلومتر مسیر به‌ همراه ایستگاه آیت‌الله کاشانی در توسعه غربی خط 4 نیز به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

تکمیل ورودی دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در خطوط 3، 4، 6 و 7 نیز در دستور کار خواهد بود.

جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری

علاوه‌بر این شروع عملیات اجرایی توسعه شمالی خط  7 در دستور کار شهرداری تهران است و عملیات اجرایی پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط نیز ادامه خواهد یافت.

آغاز تحویل ناوگان ریلی جدید از محل قراردادهای 791 دستگاه واگن و 113 واگن و همچنین شروع عملیات اجرایی خطوط جدید و تراموا نیز جزوه توسعه ناوگان و آغاز عملیات اجرایی خطوط جدید شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود