Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@09:23:19 GMT

فرار ۷۸ زندانی در هائیتی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۰۰۵۰

حوادث رکنا: پلیس هائیتی از متواری شدن ۷۸ زندانی خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پلیس هائیتی اعلام کرد که تمامی ۷۸ زندانیِ یکی از زندان‌های جنوب این کشور متواری شدند.

پلیس هائیتی با بیان اینکه تیم‌های بررسی در حال رسیدگی به جزئیات این حادثه هستند، تاکید کرد: تظاهراتی که در نزدیکی این زندان در حال برگزاری بود شرایطی را فراهم کرد تا زندانیان بتوانند از زندان متواری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، بنا بر اعلام پلیس، زندانیان طبق برنامه‌ریزی قبلی و برای دوش گرفتن، سلول‌های خود را ترک کرده اما پس از آن از برگشتن به داخل زندان خودداری کردند و موفق به فرار شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پلیس حادثه زندان فرار حوادث پلیس حادثه زندان فرار اخبار حوادث هائیتی پلیس تاکید زندانی متواری عکس قتل زن فیلم زن جوان پسر دختر جوان پل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان