Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: از سال 92 تا کنون هشت رئیس در فدراسیون هندبال تغییر پیدا کرده اند و این مسئله ضربه بزرگی را به هندبال وارد کرد.

رمضانعلی دولو بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات هندبال استان کردستان که در سنندج برگزار شد، به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی دانش آموزان در پاییز امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در این المپیاد یک هزار و 250 دانش آموز فقط در رشته هندبال شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون هندبال عنوان کرد: 40 دانش آموز مستعد در رشته هندبال ساحلی، 60 دانش آموز در هندبال سالنی دختران و 60 دانش آموز مستعد نیز در هندبال سالنی پسران از میان شرکت کنندگان در این المپیاد شناسایی و جذب این رشته ورزشی شدند.
وی افزود: آموزش و پرورش ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب استعدادهای برتر ورزشی است و باید از این ظرفیت به خوبی برای پیشرفت رشته های ورزشی بهره برد.
دولو در ادامه از حمایت فدارسیون هندبال برای واگذاری میزبانی مسابقات لیگ در استان ها و شهرستان ها خبر داد و گفت: میزبانی دیگر استان ها در سطح کشور می تواند به رشد و توسعه ورزش در دیگر استان های کشور نیز کمک کند و به همین منظور فدراسیون هندبال در تلاش است تا میزبانی مسابقات مختلف را در سطح کل کشور برگزار کند.
سرپرست فدارسیون هندبال با اشاره به تغییر هشت رئیس از سال 92 تاکنون در فدراسیون هندبال اظهار داشت: این مسئله ضربه های بسیاری را به هندبال ایران وارد کرد اما تلاش می کنم اعتماد را به این فدراسیون و خانواده هندبال در کشور بازگردانم.
دولو گفت: هندبال در کردستان قدمت 50 ساله ای دارد و در این سالها تک استعدادها و پتانسیل های خوبی در این استان رشد کردند و باید از تمامی آنها در برای پیشرفت ورزش هندبال بهره برد.
وی فعال سازی هیات های شهرستانی را امری مهم دانست و یادآور شد: هیات ها باید با کمک آموزش و پرورش برای شناسایی و جذب استعدادهای برتر در رشته هندبال تلاش خود را به کار گیرند.
گفتنی است، در پایان اکبر عربی با کسب 17 رای و کل آرا ماخوذه به مدت چهار سال از سوی مجمع به عنوان رئیس هیات هندبال استان کردستان انتخاب شد./ اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از پیروزی در دربی شمال لندن ‏حالا به استادیوم خانگی ناتینگهام فارست چشم دوخته و امیدوار ‏است فارست بتواند در خانه از تیم پپ گواردیولا امتیاز بگیرد. ‏

منچسترسیتی در دقیقه 32 روی یک ضربه کرنر توسط یوشکو ‏گواردیول به گل رسید تا نشان بدهد برای پیروزی وارد زمین شده ‏است. همانطور که آرسنال امروز دو بار از روی کرنر به گل رسیده بود ‏ارسال دی‌بروینه باعث شد اولین گل این بازی هم با یک ضربه ‏ایستگاهی زده شود. ‏

شش دقیقه از گل منچسترسیتی گذشته بود که فارست می‌توانست ‏شوک بزرگی به تیم پپ وارد کند. اما تک‌مهاجم این تیم به شکلی ‏عجیب و با دستپاچگی کامل نتوانست دروازه خالی را باز کند تا آه از ‏نهاد رقبای سیتی در کورس قهرمانی بلند شود. ‏

گونسالو مونتیل آرژانتینی که سه دقیقه قبل به اجبار به جای نکو ‏ویلیامز مصدوم وارد زمین شده بود در این موقعیت نقش مهمی ‏داشت. اولا آینا از سمت چپ ارسالی عالی به سمت دیگر داشت و ‏مونتیل با پاس به عقبی دقیق توپ را جلوی پای کریس وود، مهاجم ‏فارست، انداخت. وود که ساده‌ترین کار را برای گلزنی داشت بدترین ‏ضربه ممکن را به توپ زد تا توپ از دست برود. ‏

درحالیکه وقت قانونی نیمه اول تمام شده بود یک بار دیگر فرصتی ‏صد در صدی برای فارست از دست رفت. در دقیقه 45+2 آکانجی روی ‏پای آینا تکل رفت تا فارست صاحب کرنر بشود. هادسون اودوی کرنر ‏را به سمت تیر اول فرستاد و ادرسون نتوانست توپ را جمع کند. ‏موریو که راحت‌ترین کار را برای گلزنی داشت توپ را از دهانه دروازه به ‏بیرون فرستاد تا آه از نهاد ناتینگهام بلند شود. ‏

دیگر خبرها

  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی