Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مهمترین محصول شرکت، نیاکو تین کلاینت و مینی پی سی است  که بورد اصلی ( مادربورد ) و شاسی و بدنه دستگاه در واحد تحقیق و توسعه (R&D ) شرکت نیاکو طراحی و تولید می شود.

این شرکت یکی از واحدهای فعال در "مرکز رشد منطقه آزاد قشم" بوده و در پی حمایتهای مدیریت محترم مرکز، سرکار خانم مهندس فلاحی و مدیریت محترم  "صنعت، معدن و تجارت" سازمان منطقه آزاد قشم، جناب آقای مهندس برنجی و  با استفاده از ظرفیتهای علمی واحدهای فعال در حوزه فناوری کشور، توسعه به روز محصولات تولیدی خود را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به استقرار شرکت در منطقه آزاد قشم و سیاستهای منطقه آزاد قشم، این شرکت به توسعه بازار خود به کشورهای همسایه اقدام نموده. در این راستا در سال گذشته میلادی مذاکراتی را با شرکتهایی در ترکیه، عمان و افغانستان جهت صادرات محصولات تولیدی آغاز نموده و برای سال 2019 میلادی هم شرکت در نمایشگاه صنعت IT ،کشور عمان را جهت معرفی تولیدات شرکت در دستور کار خود دارد.

 

نظر به اینکه شرکت نیاکو در مرحله برند سازی است، در نظر دارد کالاهایی را تولید کند که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشد؛ قطعات تولیدی این شرکت قبل از ارسال به واحد مونتاژ وارد مرحله تست می شوند و در این واحد به مدت 72 ساعت تحت شرایط مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند و پس از اطمینان از عملکرد صحیح به واحد مونتاژ ارسال می شوند همچنین در راستای بهبود و ارتقای استانداردهای رایج در صنعت آی-تی (IT) در کشور و حصول رضایتمندی مدیران IT ، صاحبان صنایع و مدیران سازمانها و ادارات برای اولین بار سرویس ویژه " گارانتی شناور" را به خریداران سازمانی و صنعتی ارایه میدهد.

یکی از ویژگی های مهم شرکت نیاکو، مونتاژ کالا بعد از هر سفارش است یعنی خریدار می تواند مشخصات مورد نظر خود را به "نیاکو"  سفارش بدهد و سپس کالا با مشخصات مورد نظر خریدار تولید و پیکره بندی شده و تحویل خریدار میگردد.

کلیه کالاهای تولیدی شرکت نیاکو اطلس قشم دارای پروانه ثبت صنعتی بوده و  همچنین در سیستم ایران کد ثبت شده.

شرکت نیاکو اطلس قشم اولین و تنها ارائه دهنده سیستم یکپارچه دیجیتال ساینیج بومی در ایران است (شامل سخت افزار و نرم افزار هماهنگ برند نیاکو ) .

این شرکت افتخار دارد اعلام کند که از تحریم ها تاثیر نگرفته و با استفاده از ظرفیتهای صنعتی و علمی داخلی، ماشین آلات پیشرفته برای تولید دستگاه ها و کنترل کیفیت مستمر بهترین کالا و خدمت را به هموطنان عزیز ارایه نماید.

"نیاکو"  محصولات خود را 18 ماه گارانتی می کند و برای خریداران سازمانی هم " گارانتی شناور" ارائه می دهد که در نوع خود در دنیا بی نظیر است؛ "گارانتی شناور" بدین معناست که مثلا اگر سازمانی تعداد 100 دستگاه NC35 با مشخصات مورد نظر خریداری کند اگر 6 ماه بعد، همان سازمان تعداد  X دستگاه جدید سفارش بدهد، 3 ماه به گارانتی دستگاههای قبلی به تعداد تجدید خرید شده از زمان خرید جدید، اظافه میشود .

برای ارتباط با شرکت نیاکو می توانید به آدرس سایت  www.niaco.irمراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن  44658855-021 و آدرس ایمیل info@niaco.ir  با ما در ارتباط باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایمیل تلویزیون رایانه صنعت قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری

حمید شجاعی اظهار داشت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین این نیاز از سوی شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری، قطع شده است.

وی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.

شجاعی اضافه کرد: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات احداث خط تولید ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: ارتباط بین روده و مغز!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: کاوش در ارتباط بین روده و مغز!
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است