Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@14:24:37 GMT

100 تن موادغذایی فاسد در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۱۰۶

100 تن موادغذایی فاسد در کرمانشاه کشف شد

بهمن خدادادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، از کشف و جمع آوری نزدیک به پنج تن موادغذایی آلوده و غیرمجاز در هفته اخیر در کرمانشاه خبر داد و گفت: این میزان در حدود چهارهزار و 600 کیلوگرم بود که در قالب بازرسی و کشفیات جمع آوری شد.
وی افزود: همچنین گزارشی از یک منزل مسکونی در شهرک جهاد مبنی بر وجود چندین یخچال برای نگهداری گوشت به ما داده شد که باتوجه به حساسیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی خبر و اخذ اجازه مقام قضایی با همکاران دامپزشکی، اجراییات و نیروی انتظامی به منزل مربوطه وارد شدیم که در این بررسی 300 کیلوگرم گوشت به صورت چربی و ضایعات در بسته بندی های مرتب و شکیل، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مبدا و مقصد این گوشت ها نامشخص بود، افزود: گوشت ها براساس نظر ماموران دامپزشکی قابلیت مصرف نداشت چون هیچ گونه مجوزی نداشت و با حکم مقام قضایی معدوم شد و پرونده متخلف برای صدور حکم به مقام قضایی تحویل داده شد.
خدادادیان اضافه کرد: همچنین نزدیک به نیم تن شیرینی از یک کارگاه غیرمجاز چراغ خاموش در یک واحد مسکونی کشف و ضبط شد که بدون هیچ مجوزی از مواد شیمیایی و رنگ های غیرمجاز استفاده می کرد.
این مسئول به کشف 835 عدد دلستر تاریخ گذشته به صورت نصف قیمت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب یک مشتری با این فرد تماس گرفته شد و فرد متخلف دستگیر شد.
وی ادامه داد: همواره به شهروندان توصیه کرده و می کنیم که به هیچ عنوان از دستفروشان و دوره گردها خرید نکنند و به فروشگاه های معتبر و دارای تابلو مراجعه کنند.
کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ادامه داد: همچنین توصیه می شود که شهروندان از خرید اجناس با قیمت نامتعارف (نصف قیمت و یا یک سوم قیمت ارزانتر) خودداری کنند و به مشخصات بهداشتی اجناس همانند سیب استاندارد و مهرسلامت توجه کنند.
7460/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استاندارد کشف و ضبط گوشت مواد شیمیایی نیروی انتظامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز دوشنبه موضع واشنگتن را در قبال بازداشت‌های احتمالی توسط دادگاه کیفری بین‌المللی در اسرائیل ابراز و ادعا کرد که این دادگاه "صلاحیتی" در این خصوص ندارد.

این اظهارات در بحبوحه افزایش ابهامات مبنی بر اینکه دادگاه لاهه می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین سایر مقامات اسرائیلی را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه صادر کند، بیان می‌شود.

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم]اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی]را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم]اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد