Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@19:48:31 GMT

ساماندهی شناورها مهمترین اولیت مرزبانی گیلان است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۱۰۸

ساماندهی شناورها مهمترین اولیت مرزبانی گیلان است

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ کیاست سپهری در آیین معارفه فرمانده جدید دریابانی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: ساماندهی شناورها برای استفاده هرچه بهتر و ایمن تر مردم و گردشگران ورودی به گیلان از دریاها در ایام سفرهای تابستانی و نوروزی و همچنین ساماندهی شناورهای صیادی و جلوگیری از صید غیرقانونی همواره در دستور کار مرزبانی گیلان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صید و صیادی در گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست افزود: متاسفانه به دلیل وجود نابسامانی در اوضاع صیادی و صید در دریاها ، برخی افراد با شناورهایی که در اختیار دارند اقدام به صید می کنند و با توجه به اینکه ساماندهی این بخش از مطالبات مردم و مسئولان است در تلاشیم وضعیت صید و صیادی به گونه ای ساماندهی شود که تعادل در صید ایجاد شده و از صید بی رویه نیز جلوگیری شود.
سرهنگ سپهری با تاکید بر اینکه همگان باید خدمتگزاران خوبی برای مردم باشند تصریح کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دادند که قدردان و پشتیبان انقلاب و رهبری بوده و لایق خدمتگزاری هستند و ثابت کردند که نسبت به نظام رابطه اعتقادی دارند و در لحظه های حساس عمر چهل ساله انقلاب، از نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی کرده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

** زمینه های استفاده صحیح از دریا برای مردم فراهم شود
در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: باید زمینه های استفاده و بهره برداری صحیح از دریا در همه بخش های صیادی و گردشگری برای مردم فراهم شود.
حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین افزود: باید موانع موجود بر سر راه صیادی و گردشگری در شهرستان برداشته شود و نمی توان با وجود موانع قانونی در سر راه صیادی و گردشگری، از نیروی انتظامی انتظار داشت فقط نظاره گر تخلفات باشد .
وی تصریح کرد: مجموعه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز نیروی انتظامی در همه بخش های دریابانی و مرزبانی و عملیات و سایر بخش ها با هیچ نیروی نظامی و انتظامی در دنیا قابل مقایسه نیست .
حجت الاسلام شمس الدین با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همواره برخورد مهربانانه با مردم داشته اند گفت: با توجه به شرایط موجود در بندرانزلی و به تبع آن درآمد فصلی مردم از مشاغل صیادی و گردشگری، باید علاوه بر فراهم سازی زمینه های توسعه این مشاغل موانع موجود بر سر راه آن به صورت منطقی برطرف شود.
به گزارش ایرنا در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان سرهنگ اسماعیل خود خروج به عنوان فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی معارفه و از تلاش های سرهنگ محمدعلی پورتقی
فرمانده سابق دریابانی بندرانزلی تقدیر شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب گردشگری نظام جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروهای مسلح جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم

چهارشنبه شب به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد. تصاویری دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ را ببینید. منبع: تسنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم