Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@13:28:11 GMT

وزیر سابق کار به پرسپولیس می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۵۷۵

وزیر سابق کار به پرسپولیس می‌رود؟

روزنامه خبرورزشی نوشت: شمارش معکوس برای معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رو به اتمام است و اگر اتفاق تازه‌ای رخ ندهد، همین روز‌ها وزارت ورزش اعضای این هیئت مدیره را معرفی می‌کند.

مطابق آخرین گمانه‌زنی‌ها، مدیرعاملی عرب در پرسپولیس قطعی است که با این حساب عرب یکی از ۵ عضو هیئت مدیره هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بیژن ذوالفقارنسب جدی‌ترین گزینه از میان پیشکسوتان پرسپولیس برای عضویت در هیئت مدیره است. شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس که مدعی خرید سهام این باشگاه است و گفته می‌شود برای انتخاب اعضای هیئت مدیره طرف مشورت وزارت قرار گرفته، هم روی دکتر نظر مثبت دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد ذوالفقارنسب قطعاً در هیئت مدیره خواهد بود.
 
نفر بعدی یکی از چهره‌های فوتبالی است که سابقه مدیریت در پرسپولیس را دارد. ابتدا بحث انصاری‌فرد مطرح بود، اما حالا گفته می‌شود از میان داریوش مصطفوی و جعفر کاشانی یک نفر در این چیدمان جدید قرار می‌گیرد.

تا اینجای کار، هیئت مدیره احتمالی پرسپولیس شبیه هیئت مدیره استقلال است؛ در چیدمان آبی، منزوی نماینده مدیران سابق استقلال است، ماجدی نماینده پیشکسوتان و فتحی هم مدیرعامل... این طرف هم عرب مدیرعامل است، دکتر نماینده پیشکسوتان و مصطفوی یا کاشانی هم نماینده چهره‌هایی که سابقه مدیریت در مجموعه سرخ دارند.

اما دو عضو دیگر هیئت مدیره پرسپولیس چه کسانی هستند؟ شنیدیم ربیعی وزیر سابق کار و رغبتی کارمند عالی‌رتبه وزارت ورزش گزینه‌های نهایی وزیر برای عضویت در هیئت مدیره سرخ هستند. سلطانی‌فر وسواس خاصی روی انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس دارد و گویا انتخاب نهایی همین دو عضو که هم توان اقتصادی داشته باشند و هم مورد وثوق وزارت باشند، زمان‌بر شد. البته هنوز وزارت ورزش به صورت رسمی این چیدمان را تایید یا تکذیب نکرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد