Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@08:17:03 GMT

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در مساجد خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۵۸۷

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در مساجد خرم آباد

مدیرکانون فرهنگی هنری فرقان مسجد تقی خانی خرم آباد، گفت: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره های فرهنگی و ورزشی در مساجد خرم آباد برگزار می شود.

«سیدعلی طاهری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: جشنواره های فرهنگی، ورزشی  با رویکرد تقویت فرهنگ دینی در جامعه در مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون فرهنگی هنری فرقان مسجد تقی خانی خرم آباد، بیان کرد: تقویت روحید نشاط و ورزش در بین جوانان و نوجوانان، بررسی مسائل و مشکلات محلات و تلاش برای تقویت روحیه مطالبه گری صحیح از مسئولان جهت رفع مشلات محلات از اهداف و برنامه های این جشنواره های فرهنگی، ورزشی در محلات و مناطق مختلف است.

 

 

وی با اشاره به اینکه احیای کارکرد های مساجد از مهم ترین اهداف جشنواره های فرهنگی ورزشی مساجد است، افزود: احیاء و تقویت کارکردهای مساجد بستر رفع بسیاری از مشکلات محلات و مردم است.

 

طاهری، جذب جوانان و نوجوانان، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، توانمند سازی قشر جوان و نوجوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان را از دیگر اهداف این طرح دانست و تصریح کرد: برنامه های جشنواره های فرهنگی ورزشی مساجد شامل، بیان دستاوردهای انقلاب، برنامه های ورزشی،  مسابقات فرهنگی و هنری و جلسات بصیرت افزایی  است.

 

وی ادامه داد: همچنین پخش سرودهای انقلاب و یا فیلم های عمار از دیگر بخش های جانبی جشنوارهای مساجد در محلات خرم آباد است.

 

طاهری  ابراز کرد: این برنامه ها با محوریت ائمه جماعت مساجد و کانون فرهنگی هنری مساجد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

 وی در ادامه اظهار کرد: مشارکت و حمایت ارگان های  چون سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت ورزش های همگانی، بسیج، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد از این برنامه های قابل تقدیر است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری فرقان خرم آباد، با اشاره به برگزاری  مراسم فجر فاطمی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: ابن برنامه با همکاری ائمه جماعت و کانون های فرهنگی هنری مساجد در پنج گوشه شهر خرم آباد برگزار شد.

 

 

وی اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت فجر فاطمی  با رویکرد روایت گری انقلاب، بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، وآشنا کردن قشر جوان و نوجوان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

طاهری بیان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره فجر فاطمی طی شامگاه ۲۲ بهمن در مسجد قمر بنی هاشم(ع) محله پاچنار برگزار شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه اصفهان چهل سالگی انقلاب بصیرت افزایی جشنواره فرهنگی ورزشی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)