Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@04:03:56 GMT

فردا ما فقیر هستیم و پرسپولیس ثروتمند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۶۰۲

فردا ما فقیر هستیم و پرسپولیس ثروتمند

به گزارش جهان نيوز،  کریم بوستانی در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: در دو بازی اخیر که انجام دادیم، بازنده شدیم اما موقعیت های گل داشتیم که آنها را با بی دقتی تبدیل به گل نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: با این واقعیت که فردا دو تیم فقیر و غنی بازی دارند وارد زمین ورزشگاه آزادی می شویم، پرسپولیس در رده های بالای جدول است و ما در انتها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال می خواهیم بازی خودمان را آبرومندانه انجام دهیم.
وی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهارنظر کرد و گفت: این تیم مقابل پدیده و فولاد خوب بازی کرد که نشان از قدرت بالای پرسپولیس دارد. با این حال ما هم به نشانه تسلیم دست هایمان را بالا نبرده ایم و نمی خواهیم مقابل دروازه اتوبوس پارک کنیم. (دفاعی بازی نمی کنیم)

بوستانی درباره تاکتیک احتمالی استقلال خوزستان در بازی فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مردانه می جنگیم و مقابل دروازه خودمان اتوبوس پارک نمی کنیم. پرسپولیس را خیلی خوب آنالیز کرده ایم، این تیم حقش بود که در آسیا هم قهرمان شود.

وی درباره تقابل با برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: او مربی بزرگ، باشخصیت و بی حاشیه ای است. ضمن اینکه پرسپولیس در نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کرده است. آنها تماشاگران خوبی دارند، تمام این مسائل سبب می شود تا جنگ نابرابری با آنها داشته باشیم.

بوستانی در مورد حاشیه های اخیر به وجود آمده درباره داوری های لیگ برتر اظهار داشت:در حال حاضر ۶ داور داریم که کار سختی برای قضاوت دارند، باید شرایط آنها را هم درک کنیم. ضمن اینکه ما هم از داوری لطمه خوردیم اگر فیلم بازی با ماشین سازی را ببینید متوجه می شوید داور برای ما پتالتی نگرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا یک تیم فقیر با یک تیم ثروتمند بازی می کند. ۷ بازیکن تیم مان برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان می روند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند