Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:38:32 GMT

عذرخواهی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از مردم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۷۰۴

عذرخواهی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از مردم

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خدمات رسانی ستاد بحران استان در پی بارش برف توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، این توضیحات به شرح زیر است:

"بنام خدا

بعد از چند سال خشکسالی و کم بارشی به لطف خداوند برف و باران‌های بسیار خوبی در استان نازل شد و فضای پرنشاط و سرسبزی را در مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلات دهه مبارکه فجر فرصتی شد تا مسافران و گردشگران استان‌های مرکزی (اصفهان، یزد، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری) و شهرستانهای بویراحمد و دنا به سوی مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس بروند و دقیقاً همه هم می‌خواهند از همه وقت و تعطیلات استفاده مطلوب کرده و دقیقاً در بازه زمانی آخر وقت ۲۲ بهمن ماه به مرکز استان و.... برگردند

من اول از همه افرادی که شب و روز در ۲۲ بهمن در جاده‌های مواصلاتی استان سختی دیدند رسماً به عنوان یک مسئول عذرخواهی می‌کنم و از همه افرادی که در فضای مجازی نقد و تندی کردند هم تشکر می‌کنم. اما چند نکته را هم خدمت مردم خوب توضیح می‌دهم؛

۱- اداره کل مدیریت بحران پس از دریافت اخطاریه‌های هواشناسی مکاتبات و هشدارهای لازم را انجام داد و دقیقاً در چند مورد مصاحبه و اعلام عمومی وضعیت جاده‌ها را هشدار داده و کلیه دستگاه‌های خدمات رسان بخصوص راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شب قبل از خود مدیرکل تا نیروهای خدماتی شأن در مسیرهای مختلف استان کشیک بوده‌اند. مرکز فوریت‌های پزشکی و هلال احمر، پلیس راه، فرمانداری، بخشداری‌ها و … نیز به همین شکل

۲ - بیش از ۱۳ ساعت مکالمه اینجانب در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با واحدهای عملیاتی و امداد و نجات و پاسخگویی مستقیم تمام تماس‌های ورودی مردم ثبت شده است.

۳- روز دوشنبه، ۲۲ بهمن بعلت شدت برف و باران در تمامی محورهای استان مشکل داشتیم بیش از ۷۰ مورد عملیات نجات جان افرادی که در برف مانده بودند (بدون محور بابامیدان - یاسوج) در محورهای مختلف ورودی و خروجی مرکز استان داشتیم.

۴ - از ساعت ۱۴ مسیر جاده "بابامیدان به یاسوج" یک طرفه اعلام شد و تمامی امکانات و ظرفیت‌های ممکن در محورهای مختلف استان مشغول خدمت بودند و حتی از ساعت ۲۰:۳۰ شب فرماندهی ارشد سپاه فتح استان شخصاً به میدان آمده و به کمک مردم و نیروهای مدیریت بحران اهتمام کردند.

۵ - معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خود شخصاً مدیریت کار را کنترل و پای کار بودند و بیشتر مدیران و مسئولین و حتی خود بنده تا ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه بامداد در مسیر تونل‌ها و جاده‌های درگیر بوده و چه سختی‌ها که ندیدیم.

۶ - واقعیت این است که حدود ۸۶۰۰ خودرو در ورودی شهر یاسوج و ۳۵۰۰ خودرو در مسیر خروجی یاسوج، طی ساعات بارش برف و باران (عصر و شب روز دوشنبه، ۲۲ بهمن) ثبت الکترونیکی شده است یعنی اگر هیچ برف و بارانی هم نبود باز مشکلات بیشتری در محور "بابامیدان به یاسوج" و بلعکس داشتیم.

اما در پایان قطعاً حق با مردم است و مستحق بهترین خدمات اما؛ ما نه کوتاهی کردیم و نه بی تفاوت بودیم".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰