Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:55:33 GMT

اجساد مفقودین حادثه روز گذشته شهر گزیک پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۱۷۸۰

اجساد مفقودین حادثه روز گذشته شهر گزیک پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: امروز صبح با جستجوی تیم‌های امدادی اجساد دو نفر مفقودی در سیل روز گذشته گزیک توسط نیروهای هلال احمر و سپاه پیدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو باخاورستان، اظهار کرد: ساعت 15:45 عصر روز گذشته با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا  به داخل رودخانه شهر گزیک بلافاصله4 تیم عملیاتی به تعداد 16 نفر از درمیان و 5 نفر در قالب یک تیم پشتیبان از مرکز استان به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی افزود: ساعت 16:15 پس از عملیات جستجو یک نفر از حادثه دیدگان(خانم) پیدا و تحویل اورژانس شد.     مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات جستجو برای یافتن دیگر حادثه دیدگان با تاریک شدن هوا به امروز صبح موکول شد.     شهریاری با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن دیگر مفقودین با تاریک شدن هوا متوقف شده بود،گفت: صبح امروز عملیات جستجو با روشن شدن هوا با حضور تیم های آنست و یک تیم جستجو از استان و چهار تیم امدادی از شهرستان درمیان با حضور ٢٥ نجاتگر و دو قلاده سگ ادامه پیدا کرد.     وی گفت: امروز صبح با جستجوی تیم های امدادی ساعت 6:45 دقیقه دومین مفقودی حادثه روز گذشته پنج کیلومتر بعد از حادثه توسط نیرو های واکنش سریع استان و مفقودی سوم رو به روی کارخانه سیمان باقران توسط نیرو های هلال احمر و  سپاه پیدا شد.     مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی  افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش برف و باران رانندگان از ورود به مسیر رودخانه های جدا خودداری کنند.     شهریاری اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی از روز دوشنبه ۱۴۰ نیروی امدادی در ۲۸ پایگاه امدادونجات بین شهری استان در آماده‌باش کامل بسر می‌برند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا

هلال احمر گلستان تصاویر ضبط شده از طریق دوربین نصب شده روی کایت را از لحظه پیدا کردن یسنا منتشر کرد.

کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود. یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود، مفقود شده بود، عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال‌احمر
  • ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا
  • لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت هلال احمر
  • تصاویر لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده روی کایت هلال احمر
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی
  • یسنا زنده پیدا شد
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم