Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاریسی‌ها تا آخرین لحظات دست از تلاش برای منصرف کردن دی یونگ برنداشتند ولی به نظر بارتومئو خیلی خوب توانسته بود اعتماد این هافبک ارزشمند را جلب کند. نقل و انتقالات تابستانی بارسا شاید سرنخ‌های جالبی از آنچه در این ملاقات گذشت، به دست بدهد.

طرفداری - فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی آژاکس برای پیوستن به بارسلونا چشمش را به روی یک پیشنهاد نجومی از پاری سن ژرمن بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، یکی از موفقیت‌های بارسا در نقل و انتقالات ژانویه 2019، خرید فرنکی دی یونگ بود. هافبک خوش نقش و ارزشمند 21 ساله‌ای که در آستانه امضای قرارداد با پاری سن ژرمن بود اما نهایتا ترجیح داد به رویای کودکی‌اش برسد. همان طور که بارها قبل از پیوستن به بارسا هم گفته بود همیشه دوست داشت در نیوکمپ و کنار بزرگان بارسا بازی کند. با این حال پاریسی‌ها تا آخرین لحظه دست از تلاش برای منصرف کردن دی یونگ برنداشتند.

به گفته منابع موثق پی اس جی حتی تا لحظه‌ای که دی یونگ در حال امضای قراردادش با بارسلونا بود هم دست برنداشت. از سوی مدیران پاری سن ژرمن در طی پروسه رسمی شدن انتقال دی یونگ، ایجنت او علی دورسون هفت تماس دریافت کرد که در یکی از آنها پیشنهاد چک سفید امضا به این بازیکن شد. پیشنهادی که از سوی دی یونگ رد شد و او پیشنهاد ورزشی و مالی بارسلونا را ترجیح داد. دلیل این تلاش بی وقفه پاریسی‌ها این بود که آنها در حال از دست دادن بازیکنی بودند که انتظار می‌رود طی یک دهه آتی از بهترین‌های دنیا باشد و آنها در حالی انتقالش به بارسا را تماشا می‌کردند که فکر می‌کردند کار خریدش دیگر تمام شده است. این ناکامی شاید به قیمت اخراج هنریکه هم تمام شود که در فرانسه صحبت‌هایی از این احتمال وجود دارد. 

گفتنی است پیشنهاد پاری سن ژرمن به دی یونگ و ایجنت او بالاتر از پیشنهاد مالی بارسا و منچسترسیتی بود اما اینکه این هافبک هلندی نهایتا تصمیم گرفت راهی نیوکمپ شود به این معنا نیست که دستمزد کمی خواهد گرفت. از سوی دیگر به نظر می‌رسد بارتومئو در آخرین ملاقاتش با دی یونگ، وعده فروش یک یا چند بازیکن کلیدی در خط میانی را داده تا فضا برای او باز شود و از همین رو است که فرنکی در همه مصاحبه‌هایش به فرصت‌های خوبی که در بارسا نصیبش خواهد شد، حرف می‌زند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا