Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:30:26 GMT

خسرویار: بازی‌های آسانی را پیش‌رو نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۲۴۷۸

خسرویار: بازی‌های آسانی را پیش‌رو نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران  پس از همگروهی ایران با تیم های کره جنوبی، لبنان و ویتنام گفت: در گروه خیلی خوبی قرار داریم. حدسم این بود که با ویتنام و کره جنوبی همگروه شویم. گروهمان سخت است اما برای اینکه موفق شویم باید سخت تر کار کنیم.

خسرویار افزود: ما می خواهیم از گروه خود بالا بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به همراه کادرمان هدفمان این است  به سخت ترین شکل ممکن کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. تاکنون با کره جنوبی بازی نکردیم. این تیم در سطح جهان خوب است و نمیتوان آن را دست کم گرفت. تیم ویتنام نیز دونده است و همیشه تیم ملی فوتبال بزرگسالانمان رقابت بسیار سختی را با این تیم داشته است. با سیستم تاکتیکی خود باید برای موفقیت تلاش کنیم. دیدار برابر لبنان نیز آسان نخواهد بود و اصلا نمی توان گفت تیمی در این مرحله ضعیف است.

وی گفت: بازیکنانم نباید از لحاظ اعتماد به نفس کم بیاورند و باید روی تمرکزشان بسیار کار کنیم. تیم جوان داریم که با تیم های بزرگ بازی می کنند. قصدمان این است که اصول تیمی ما بهتر شود و روز به روز رشد داشته باشیم. بر همین اساس بازیکنان مختلفی را ارزیابی می کنیم و از بازیکنان دو ملیتی نیز استفاده خواهیم کرد.تاکتیک تیمی خود را حفظ خواهیم کرد و برنامه های مختلفی را اجرا می کنیم تا به هدفمان برسیم. اردوهای خوبی را برگزار و به تورنمنت سوچی می رویم. برنامه ریزی دقیقی داریم و من به همراه آقای عبدی و کادر فنی ام تمام سعیمان این است که از گروه خود صعود کنیم.نباید تیمی را دست کم بگیریم و سخت کار کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی فوتبال رقابت کره جنوبی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم