Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به لزوم توجه به بودجه آموزشی و کاهش این بودجه در سال آینده اظهار داشت: سقف بودجه سال آینده کشور به طور کلی کاهش پیدا کرده است به همین منظور این موضوع فقط برای بحث های آموزشی و پژوهشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مرحله اول اصلاح بودجه، بر منابع و مصارف آن تجدید نظر صورت گرفت؛ به همین منظور کلیه اعداد بودجه اصلاح شد و بودجه اندکی کاهش پیدا کرد. در مجموع می توان گفت این طور نبوده است که صرفا بودجه پژوهشی کاهش پیدا کند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 ادامه داد: در موضوعات آموزشی هیچ گاه نباید کوتاهی کنیم؛ آموزش در کشور یک اصل مبنایی و بسیار مهم است که می تواند در رشد و توسعه اثر گذار باشد، به همین دلیل بیشتر کشورهای توسعه یافته در حوزه موضوعات آموزشی سرمایه گذاری های کلانی را انجام داده اند.

فولادگر اذعان داشت: باید به جای نگاه هزینه ای به موضوعات آموزشی، نگاه سرمایه محوری داشته باشیم؛ پژوهش نیز سهم بسیار بالایی را در تولید ناخالص ملی دارد و کشورهای توسعه یافته بیشترین درصد تولید ناخالص ملی خود را به موضوعات پژوهشی اختصاص داده اند.

وی در پایان تصریح کرد: توجه به مسائل آموزشی و پژوهشی در کشورهای در حال توسعه، یک اصل محسوب می شود؛ در کمیسیون تلفیق بودجه نیز برنامه هایی را برای توجه هرچه بیشتر به موضوعات پژوهشی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

108 / 31 حمیدرضا فولادگر سرمایه محوری مسائل آموزشی کمیسیون مجلس شورای اسلامی بودجه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرمایه محوری مسائل آموزشی کمیسیون مجلس شورای اسلامی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم