Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:15:53 GMT

حجتی وعده داد: صفوف گوشت قرمز برچیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۳۰۲۲

حجتی وعده داد: صفوف گوشت قرمز برچیده می‌شود

به گزارش جماران، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت بازار گوشت قرمز در کشور، اظهار کرد: تصمیمی اتخاذ شده است تا گوشت قرمز به صورت هدفمند توزیع شود تا با این کار بتوانیم جلوی نشتی که در گوشه و کنار بازار وجود داشت را بگیریم. وقتی گوشت به صورت هدفمند توزیع شود و در اختیار گروه‌های هدف قرار بگیرد، صفوفی که در این بخش به ویژه بخش گوشت منجمد ایجاد شده است بر چیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قرار بر این شد تا گوشت‌هایی که وارد می‌شوند به صورت هدفمند و با همکاری وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار در اختیار گروه‌های هدف قرار بگیرند و دیگر به صورت پراکنده توزیع نشوند.

وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که در حال حاضر ۳۰ هزار تن گوشت در بنادر و سردخانه‌های کشور موجود است و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشتارگاه‌های کشور فعال شده‌اند و قراردادهایی نیز با بخش‌های خصوصی و شرکت پشتیبانی امور دام منعقد شده است. امیدواریم با اتخاذ این راهکارها آرام آرام به قیمت تعادلی در بخش گوشت برسیم.

حجتی در ادامه اظهاراتش با ابراز امیدواری از نتیجه بخش بودن سیاست‌های اتخاذ شده، یادآور شد: امیدواریم که با توزیع هدفمند گوشت بخشی از تقاضا در این زمینه به ویژه تقاضای آنهایی که درآمد ثابت دارند را تأمین کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره واگذاری مسئولیت تنظیم بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: مسئولیت واگذار شده به وزارت جهاد کشاورزی مربوط به بخش میوه‌های سیب و پرتقال است که به لطف خدا این نیاز در حال حاضر تأمین شده است. در دی ماه سیب مورد نیاز شب عید خریداری و به کلیه استان‌ها ارسال شد. بخشی از نیاز پرتقال نیز خریداری شده است و به استان‌ها منتقل شده است و ان‌شاء‌الله تا پایان ماه جاری به تمام نیاز در بخش پرتقال تأمین و به استان‌ها ارسال می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی، گفت‌: در زمان مقرری که هر ساله از سوی سازمان تنظیم بازار اعلام می‌شود، ان‌شاء‌الله عرضه میوه‌های شب عید آغاز و این میوه‌ها در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جهاد کشاورزی صنعت گوشت قرمز واردات وزارتخانه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده اعلام شد

بازار گوشت و دام تهران، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ کشتار در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

به گزارش خبرآنلاین، براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶،۴۹۳ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ثبات قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳،۵۷۱ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۳۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم