Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه اعتبار در نظرگرفته شده برای استان قم در طرح اشتغال پایدار روستایی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است، گفت: نیمی از آن توسط استان جذب و برای مابقی آن نیز طرح‌هایی تدوین و به بانک‌ها داده شده است. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد امید ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عرصه روستایی استان قم فعایت های بسیار خوبی انجام شده است و افتتاح برخی طرح‌ها و توسعه اشتغال روستایی مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منابعی در سال گذشته از منابع اشتغال پایدار روستایی برای کشور و کارگروه اشتغال استان پیش بینی شده و بررسی عملکرد استان را مورد توجه قرار می‌دهد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تصریح کرد: استان قم در زمینه جذب منابع، جزء استان‌های شاخص است و عملکرد مطلوبی دارد و در زمینه کمی و کیفی اقدامات خوبی انجام شده است.

امید بیان کرد: سهمیه استان قم در مرحله نخست طرح اشتغال پایدار روستایی حدود 100 میلیارد تومان بود که توانست تمام این سهمیه را جذب کند و 36 درصد علاوه بر این سهمیه هم انعقاد قرارداد در استان قم برای ایجاد اشتغال در روستاها صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی پیش بینی شده برای اشتغال پایدار روستایی در استان قم خوب بودند و برخی از این طرح‌ها می‌توانند برای استان‌های دیگر الگو باشند.

تخصیص 750 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی روستاییپرداخت 6هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستاییمعاون وزیر کار: دولت‎ها با پول‎پاشی به اشتغال‎زایی نمی‎رسند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و انسجام بخشی بین دستگاه‌های فعال در روستاها جزو سیاست‌های دولت است و وضعیت استان قم را به این لحاظ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

امید با بیان اینکه اعتبار در نظرگرفته شده برای استان قم در طرح اشتغال پایدار روستایی حدود 200 میلیارد تومان است، ادامه داد: نیمی از آن توسط استان جذب و برای مابقی آن نیز طرح‌هایی تدوین و به بانک‌ها داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که برای ایجاد اشتغال در روستاها مناسب هستند باید زودتر در بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفته و تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ۱۳ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزارشد، گفت: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه کار‌های نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شورا‌ها بهترین منابع شناخت هستند.

وی شورا‌ها را در خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی پیشرو دانست و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شورا‌ها و ارگان‌های دولتی برقرار شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات استان، محور اصلی کار خود را توجه به کسب و کار و اشتغال قرار داده ام تا با ارتقاء سطح درآمد مردم، رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

آقای شفقت اظهارداشت: تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

وی بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری تاکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

استاندار لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه دانست و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

گفتنی است، در پایان این همایش از شهرداران و شورا‌های برتر استان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد