Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:49:51 GMT

ستارگان ایران در برابر جهان پیروز شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۳۶۳۹

ستارگان ایران در برابر جهان پیروز شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا در نخستین روز از سومین دوره رقابت های شطرنج جام ستارگان که از عصر دیروز در منطقه آزاد انزلی آغاز شده بود ستارگان ایران توانستند گوی سبقت را از حریف ربوده و نتیجه روز نخست را از آن خود کنند.
در جدول ستارگان محمد امین طباطبایی مقابل مارین بوسیوویچ شطرنج باز اهل کروواسی قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد و در دیگر رقابت های این جدول پرهام مقصود لو استاد بزرگ شطرنج ایران و قهرمان شطرنج جوانان جهان در مقابل التاج سفرلی از جمهوری آذربایجان به تساوی رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین رقابت علیرضا فیروزجا شطرنج باز قهار کشورمان در مقابل یوگئی الکسیف از روسیه و امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ گیلانی شطرنج کشورمان در برابر سرگئی تیویاکوف از کشور روسیه به تساوی کشید.
در جدول استادی کاسپین کاپ نیز در مهم ترین دیدار ها کارن گیریگوریان از ارمنستان ، ویتالی برنادسکی از اوکراین، مسعود مصدق پور از ایران ، وادیم مالاخاتکو از بلژیک ، استاد بین المللی آرش طاهباز از ایران ،آذر میرزائوف از جمهوری آذربایجان، آرمان میکائیلیان از ارمنستان و امیررضا پورآقابالا از ایران روی 10 میز نخست مسابقات به پیروزی رسیدند.
در جدول B کاسپین کاپ نیز صفورا قانع و محمد کریمی از کشورمان ، حسین وحید از پاکستان و آرناش بائوژان از قزاقستان روی پنج میز اول جدول مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
همچنین در جدول C کاسپین کاپ محمدرضا پور عبدالله ، احمد علی ابری و آرمین رحمت پور روی سه میز بالای این جدول حریفان خود را شکست داده و در جدول D کاسپین کاپ نیز آناهیتا غلامی ، پروا بهزادنظیف ، نازنین مبرهنی از ایران ، خاتون باقیرووا و ژاله بابازاده از جمهوری آذربایجان در پنج میز بالای جدول به پیروزی در برابر حریفان خود دست یافتند.
به گزارش خبرنگار ایرنا سومین دوره رقابت های شطرنج جام ستارگان خزر و هفدهمین دوره رقابت های شطرنج جام کاسپین با حضور 750 شطرنج باز از 20 کشور در منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.
این دوره از رقابت ها در مرکز همایش ها و نمایشگاهی منطقه آزاد انزلی آغاز و تا سی ام بهمن برگزار می شود و شطرنج بازان حاضر در این مسابقات در دو مقطع زمانی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح تا 14 و از ساعت 17 تا 21 و 30 دقیقه با یکدیگر رقابت می کنند.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارمنستان ایران پاکستان جهان روسیه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان