Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان فروش سهام پردیسبان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین ، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات مسئولان شرکت پردیسبان پیش از ظهر چهارشنبه به ریاست قاضی منصوری در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در مشهد برگزار شد.

در این جلسه محسن دهقان نیری یکی از متهمان پس از قرائت کیفر خواست به دفاع از  خود پرداخت و توضیحات لازم را به دادگاه ارائه کرد و به سوالات قاضی پرونده پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز خراسان رضوی روز سه شنبه در اولین جلسه رسیدگی به پرونده پردیسبان گفته بود: در برآوردهای اولیه حداقل حدود ۸ هزار نفر سهامدار در این پرونده وجود دارد که برخی از این افراد خود نماینده تعداد دیگری از سهامداران و شکات هستند.

غلامعلی صادقی بیان کرده بود : اتهام ۵ متهم این پرونده مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به قصد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل تبلیغات گمراه کننده و اغوا گرانه از طریق رسانه ها برخی سهامدار این مجموعه شده و به دنبال معجزه اقتصادی بودند.

شاین ذکر است شرکت گردشگری و سرمایه گذاری پردیسبان در سال های اخیر با تاسیس دفتر در مشهد اقدام به فروش سهام کرد ارزش هر سهم پس از استقبال مردم تا ١١٠هزار تومان افزایش یافت که دو سال و نیم پیش دفتر غیرقانونی این شرکت در مشهد توسط دادگستری پلمپ و روند رسیدگی قضایی با شکایت سهام داران آغاز شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پردیسبان پردیسبان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو

به گزارش خبرآنلاین از میزان، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم‌کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایرکردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌ به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898699

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» چه گذشت
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • برگزاری دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو