Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد مرادپور روز چهارشنبه در نشست با مدیران عامل بانک های استان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به سیل زدگان در دفتر معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: بانک های عامل نسبت به معرفی شعب مناسب برای پذیرش متقاضیان حداکثر تا تاریخ 25 بهمن ماه به بنیاد مسکن اقدام نمایند.
وی گفت: همچنین شعبه مربوطه نسبت به پذیرش متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن اقدام و حداکثر ظرف مدت سه روز نسبت به عقد قرارداد با سفته زنجیره ای و عودت فرم تایید عقد قرارداد جهت آزاد سازی قسط اول متقاضی به بنیاد مسکن اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بنیاد مسکن نسبت به صدور و ارسال معرفی نامه های به صورت تجمیعی اقدام و پس از مراجعه متقاضی به بانک و مطابقت مشخصات شناسنامه ای با فرمت ارسالی اقدام و نسبت به پذیرش و اقدامات بعدی اقدام گردد.
معاون عمرانی استاندار لرستان افزود: تسهیلات 80 و 120 میلیون ریالی در 2 مرحله و متناسب با پیشرفت فیزیکی کار متقاضی آزادسازی گردد و همچنین تسهیلات 60 میلیون ریالی در یک مرحله و صرفا با معرفی کتبی و انفرادی برای هر یک از متقاضیان از سوی بنیاد مسکن بعد از تایید عقد قرارداد اقدام خواهد شد و بانکها از آزاد سازی بدون معرفی خودداری خواهند نمود.
مرادپور بیان کرد: فرمت و نمونه معرفی نامه ها همراه با امضاهای مجاز و مهر برجسته بنیاد قبل از معرفی انفرادی افراد توسط بنیاد مسکن به شعبه مربوطه ارسال شود تا بانک ها به جهت رعایت مسائل امنیتی دقت و مراقبت لازم را بعمل آورده و چک برگشتی و معوقات قبلی افراد مانع پرداخت این تسهیلات نگردد.
وی گفت: در صورت انصراف متقاضی از دریافت تسهیلات ، بانک اصل فرم معرفی به بانک را جهت ابطال و ثبت در سوابق به بنیاد مسکن عودت نماید.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: جهت کنترل روند کار بازسازی بنیاد مسکن میزان جذب و همکاری هر یک از بانکها را به صورت هفتگی به معاونت هماهنگی امور عمرانی اعلام شود.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 چک سیل مسکن بانک معرفی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی اماکن روستایی، مؤثرترین اقدام در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرهاست، گفت: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در سال‌جاری، ۱۱هزار و ۵۰۰ فقره است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، رضا خواجه‌ای، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه استان زنجان در زمینه تسهیلات مسکن روستایی در سال‌جاری ۱۱۵۰۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۴,۰۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: در حال حاضر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید که این جهش در سابقه بنیاد مسکن کم‌نظیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

خواجه‌ای از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت‌وساز در روستاها را افزایش داده است و همین مساله باعث می‌شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به ترغیب و تشویق و لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی، دهیاران و مشارکت روستاییان در انجام طرح‌های مقاوم‌سازی اماکن روستایی تصریح کرد: اهالی روستاهای استان باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند و با اخذ تسهیلات بانکی برای سلامتی و حفظ جان و اموال خود و پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی خانه‌های خود را مقاوم‌سازی کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: سعی ما بر این است که با ادامه روند نوسازی اماکن مسکونی، زمینه‌ای را جهت فراهم ساختن فرصت برای روستاییان، ایجاد بالندگی و خودباوری در روستاها و ارائه تعریف جدید از روستاها به عنوان واحدی تولیدی و فرهنگی آماده کنیم و بنیاد مسکن نیز بر اساس این تکلیف در بخشی از رسالت خود فعالیت‌های خود را بیشتر معطوف به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته ادامه دهد.

کد خبر 751045

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت