Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- علی لاریجانی، در دیدار «کی شی دا» رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن تاکید کرد: روابط ایران و ژاپن بر بستر فرهنگی استوار است و باید این روابط تقویت شود.

علی لاریجانی روز چهارشنبه در دومین روز سفر خود به توکیو در دیدار با کی شی دا رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن با اشاره به نقش موثر کی شی دا در گسترش روابط دو کشور افزود: در ذهن مردم ایران هیچ نقطه منفی نسبت به ملت ژاپن وجود ندارد و علاقه مند به گسترش روابط با کشور شما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته برخی کشورها در مسیر این روابط مشکلاتی ایجاد می کنند که باید برای مدیریت آن چاره اندیشی شود و به طور قطع نقش شما و گروه دوستی برای حل این مشکل موثر است.

رئیس قوه مقننه کشورمان با اشاره به نشست دیروز خود با برخی از صنعتگران و شرکت های مهم اقتصادی ژاپن گفت: این شرکت ها در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع دارویی و محیط زیست، پروژه های مهمی را در ایران دنبال می کردند که فعالیت آنها متوقف شده است و مسئولان این شرکت ها بر این باور بودند که باید راه حلی در سیستم دولتی ژاپن اتخاذ شود که با توجه به تجربیات شما و کمک گروه دوستی می توانید در این زمینه گام بردارید و ما نیز به شما کمک خواهیم کرد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به دعوت داته رئیس مجلس مشاوران (سنا) ژاپن از روز گذشته (سه شنبه) به منظور توسعه روابط همه جانبه به این کشور سفر کرده است.

دیدار با روسای مجلس سنا و مجلس قانون گذاران ژاپن، دیدار با شینزو آبه نخست وزیر و بازدید از چند طرح صنعتی و عمرانی از جمله برنامه های لاریجانی در سفر دو روزه به توکیو بود.

علیرضا رحیمی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان، اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول، حسن خسته بند نماینده بندرانزلی و قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه دکتر لاریجانی را در این سفر همراهی می کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟