Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@22:11:47 GMT

زمان‎ثبت‌نام سفر نوروزی بازنشستگان؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۲۳۳

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه آنلاین ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان خبر داد و گفت: ثبت نام این سفرها از شنبه هفته آینده آغاز می شود. ناطقان: جمشید تقی زاده در حاشیه افتتاح سامانه ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری گفت: ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از شنبه هفته آینده آغاز می شود و بازنشستگان می‌توانند در تورهای سیاحتی و زیارتی به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به شعار «در خانه نمانیم» ادامه داد: راه اندازی سامانه تورهای آنلاین سفربرای بازنشستگان به منظور تحقق این شعار طراحی شده است و امیدواریم بازنشستگان به همراه خانواده های خود از مزایای سفرهای سیاحتی و زیارتی بهره مند شوند همچنین از این پس بازنشستگان می توانند نام نویسی برای استفاده از برنامه های سفرهای نوروزی را از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در این مراکز اقامتی و گردشگری، بازنشستگان از 20 درصد تخفیف برای صرف غذا و همچنین 50 درصد برای اقامت  و اسکان در هتل و اقامتگاهها برخوردار می شوند.

تقی زاده گفت: سعی شده امکان ثبت نام آنلاین سفرهای نوروزی برای 50 هزار نفر از بازنشستگان فراهم شود.

وی در مورد هزینه سفر گفت: برای یک نفر بازنشسته با یک نفر همراه 740 هزار تومان کمک هزینه سفر داده می شود.

تقی زاده افزود: صندوق بازنشستگی سعی دارد امور رفاهی و معیشتی و همچنین مباحث مربوط به رفاه و گردشگری و سفرهای بازنشستگان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به حمایت از یک میلیون و 421 هزار بازنشسته ادامه داد: به این منظور خدمات ویژه ای شامل بیمه تکمیلی سفرهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی و همچنین تاسیس دهکده های سلامت به منظور رفاه بازنشستگان و خانواده های آنها نیز در نظرگرفته شده است.
منبع: فارس برچسب ها: سفرهای نوروزی ، بازنشستگان ، ثبت نام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سفرهای نوروزی بازنشستگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل