Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تصادف پراید با سمند در جاده آبادان یه اهواز ۶ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، دکتر شهرام مقام ریاست اورژانس آبادان گفت: طی تماس با مرکز اورژانس آبادان در ساعت ۱۲:۴۱ مبنی بر تصادف خودروی سواری پراید با سمند در ۲۵ کیلومتری جاده آبادان به اهواز سریعا آمبولانس کد جاده ۶۰۴۳ آبادان به محل صحنه اعزام شد  و در ساعت۱۲:۴۵ آمبولانس کد دارخوین جهت کد کمکی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام در ادامه افزود: این تصادف در ۲۵ کیلومتری جاده آبادان به اهواز اتفاق افتاد ، و تصادف خودروی پراید با سمند ۶ نفر مصدوم بر جای گذاشت که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و پس از حضور تکنسین های فوریت های پزشکی در صحنه ، اقدامات درمانی لازم انجام شد و جهت ادامه درمان توسط دو آمبولانس به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث تصادف حادثه پزشکی حوادث تصادف حادثه پزشکی اخبار حوادث جاده آبادان سمند اهواز مصدوم عکس زن قتل پسر فیلم تهران دختر پل جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳