Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین با کارکردهای جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی و با محوریت انواع خودروهای برقی (هیبریدی، باتری، پیل سوختی، سلول خورشیدی) در تاریخ ۷ و ۸ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

"طراحی، مدل‌سازی و کنترل خودروهای برقی"، "سیاست‌های توسعه خودروهای برقی"، "مواد و ساخت پیشرفته در تولید خودروهای برقی"، "تامین قطعات و تعمیر و نگهداری خودروهای برقی"، "زیر ساخت‌های توسعه خودروهای برقی (شبکه توزیع، ایستگاه‌های شارژ سریع و …)، " ایمنی خودروهای برقی (حفاظت از برق گرفتگی و …) "، "مدیریت انرژی و حرارت در خودروهای برقی (بازیابی انرژی، مبدل‌های حرارتی و …) "، "دینامیک و ارتعاشات خودروهای برقی"، "سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی در خودروهای برقی (باتری، ابرخازن و …) "، "محرکه‌های الکتریکی در خودروهای برقی (ماشین‌های الکتریکی فاقد سنسور و …) "، "الکترونیک و تشعشعات خودروهای برقی (سنسورها، سازگاری الکترومغناطیسی و …) "، "هیدروژن و پیل سوختی در خودروهای برقی پیل سوختی"، "سلول‌های خورشیدی در خودروهای برقی خورشیدی"، "موتورهای نوین احتراقی در خودروهای هیبرید برقی"، "سوخت‌های جایگزین"، "خودروهای هوشمند" و"سیستم‌های محرکه الکتریکی غیرخودرویی (ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی) " از جمله محورهای این همایش علمی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقالات برگزیده در این همایش، در مجلات معتبر نمایه‌دار از جمله ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام)، ISAE (انجمن مهندسی خودرو ایران) و FISITA (فدراسیون اتحادیه و انجمن‌های مهندسی خودروی دنیا)، CIVILICA و SID منتشر خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.mpt2019.ir مراجعه کنند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند