Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@02:24:14 GMT

تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۸۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر نوایی امروز در نشست خبری همایش تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان در محل مرکز حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: این همایش در روند تحولات حوزه و جز برآیند‌های تحول در حوزه علمیه است.

وی با بیان اینکه حرکات تحولی اساسی متناسب با انقلاب اسلامی در حوزه علمیه شکل گرفته است، افزود: این تحولات در عرصه‌هایی، چون آموزش و پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول مرکز نخبگان و استعداد‌های برتر حوزه علمیه خراسان در ادامه ابراز داشت: شکل‌گیری مدارس تخصصی، رشته‌های علمی تخصصی، قرارگا‌های دانشی و علمی و همچنین شکل گیری هیئت‌های اندیشه ورز از جمله اقدامات تحولی در این راستا است.

وی همچنین به اقدامات تحقیقاتی از جمله چاپ و انتشار مجلات و کتب و مقالات ارزنده اشاره کرد.

نوایی خاطرنشان کرد: در چند عرصه موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم از جمله شناسایی استعداد‌های برتر در حیطه اموزش است و در حیطه پژوهش و عرصه تبلیغی نیز این اقدام را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: در شش مرحله و سه استان تاکنون ۳۲۰ نفر در حیطه آموزش شناسایی شده‌اند که در حال حاضر مشغول تحصیل هستند.

مسئول برگزاری همایش تقدیر از برترین‌های حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: تجلیل از ۴۳ شاخص و نیز تقدیر ۲ هزار برگزیده آموزشی، گزارش عملکرد سالانه بررسی و برنامه‌های اجرایی سال آینده تدوین خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری این همایش در روز پنج شنبه ۲ اسفند ساعت ۸ صبح در مدرسه عالی نواب با حضور اساتید برجسته حوزه، استاندار خراسان رضوی، برخی از نمایندگان مجلس و با سخنرانی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد خبر داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد، معاون آموزش و پژوهش حوزه‌های علمیه استان گفت: این حوزه‌ها شامل یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت و لیکک است.
خانم رومینا افزود: علاقمندان تا نیمه خرداد مهلت دارند به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه و نام نویسی کنند.
وی اضافه کرد: حدود دو هزار طلبه بانو در استان کهگیلویه و بویراحمد به تحصیل مشغول هستند.

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی