Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@20:46:44 GMT

پرونده شکایت ایران از آمریکا به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۴۹۹۷

پرونده شکایت ایران از آمریکا به کجا رسید؟

خبرگزاری ایسنا: براساس اعلام قبلی قرار است امروز (چهارشنبه) دادگاه لاهه تشکیل جلسه داده و رأی خود درباره شکایت ایران از آمریکا مبنی بر دارایی‌های بلوکه شده ایران را اعلام کند که این جلسه امروز عصر تشکیل می‌شود.

لحظاتی قبل اخباری در برخی از سایت‌های خبری منتشر شد که دادگاه لاهه رأی خود را در مورد مذکور صادر کرده و رأی دادگاه به نفع ایران است، پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هنوز دادگاه جلسه خود را آغاز نکرده تا رأی نهایی را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: دیوان لاهه شکایت ایران از آمریکا لاهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، امیرعلی حسینی اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

به نقل از مهر وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارائه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تأیید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903980

دیگر خبرها

  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو دست به کار شدند
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • شرایط صدور دستور موقت
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد