Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@07:44:15 GMT

مربی‌پدیده:برای کسی نوشابه بازنمیکنم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۵۱۴۱

مربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید یحیی‌گل‌محمدی به نا حق در بازی با استقلال خوزستان اخرا ج شده است. ناطقان: در پی اخراج یحیی گل محمدی در بازی اخیر پدیده و غیبت این مربی روی نیمکت تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، ساکت الهامی، دستیار او در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: فردا بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج گویای کیفیت این تیم نیست و باید در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتند. بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند و کادرفنی توانمندی دارد. به نظرم بدشانسی گریبان این تیم را گرفته است.

مربی پدیده یادآور شد: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. بعد از بازی با استقلال خوزستان آماده برگزاری یک بازی خوب و با برنامه و توأم با نتیجه و رضایت تماشاگران برای صنعت نفت برگزار کنیم.

او درباره محرومان تیمش گفت: محروم ما یحیی گل محمدی است. همه فوتبال ایران می‌توانند درباره حجب و حیا و اخلاق او صحبت کنند. او با یک اعتراض به حق نسبت به تصمیم داور اخراج شده است. نباید کار به جایی برسد که احساس تبعیض میان برخی از مربیان ایجاد شود. اعمال برخی از مربیان به مراتب بدتر از گل‌محمدی است. او فرد بسیار آرام و متواضعی است که به خاطر آن اخراج شده و ما فردا در بازی سخت مقابل صنعت نفت او را در اختیار نداریم. فکر می‌کنم باید یک مقدار در چیدمان داورها و نگرش نسبت به برخی از داوران باید تعامل و تجدیدنظری به وجود بیاید.

ساکت الهامی تاکید کرد: من باری کسی نوشابه باز نمی‌کنم اما همه شناخت دارند که او اخلاق مدار است و فردا به نا حق در بازی فردا مقابل صنعت نفت حضور دارد. فردا بازیکن غایبی نداریم. چند بازیکن مصدومیت جزئی دارند که تا فردا برطرف می‌شود و بازی خوبی مقابل صنعت نفت برگزار می‌کنیم. منبع: ایسنا برچسب ها: مربی پدیده ، نوشابه ، گل محمدی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مربی پدیده نوشابه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود