Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر بلژیکی آبی‌ها اعتقاد دارد که زیر نظر ساری، شرایط برای درخشش او فراهم است.

طرفداری- با وجود «خاص» خطاب کردن ژوزه مورینیو، ادن هازارد معتقد است که سبک بازی او با فلسفه مائوریتزیو ساری همخوانی بیشتری دارد.

به گزارش FFT، هازارد که در دوره دوم حضور مورینیو در چلسی با او قهرمانی در لیگ برتر و لیگ کاپ را تجربه کرد، خودش را با سرمربی ایتالیایی کنونی چلسی هماهنگ‌تر می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمامی مربیانی که زیر نظر آن‌ها بازی کرده‌ام، چیزی به من اضافه کردند؛ از آغاز به کار در لیل همراه کلود پوئل تا حالا که زیر نظر مائوریتزیو ساری بازی می‌کنم. همه آن‌ها نگاه متفاوتی به فوتبال دارند و به همین خاطر من به بازیکنان کنونی تبدیل شده‌ام. همه آن‌ها نصیحت‌های مهمی به من کردند. ژوزه مورینیو خاص بود ولی سبک ساری و رودی گارسیا (سرمربی سابق لیل) بیشتر شبه فلسفه فوتبالی من است اما همه این افراد چیزهای زیادی به من یاد دادند.

هازارد ستاره چلسیِ مورینیو در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود و در نهایت همراه با تیمش قهرمان لیگ برتر شد. او با مرور خاطراتی از آن دوران اضافه کرد:

در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای اولین بار همراه با چلسی قهرمان لیگ برتر شدم و جایزه بهترین بازیکن سال را کسب کردم. فصلی عالی بود که به کسب جوایز تیمی و انفرادی منتهی شد. دیدیه دروگبا برای کمک کردن به ما به چلسی برگشت، در خیلی از بازی‌ها برنده شدیم، فاتح لیگ کاپ شدیم و گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. واقعا از کار خودمان لذت می‌بردیم و به همین خاطر هم قهرمان شدیم. در فصل ۱۷-۲۰۱۶ دوباره قهرمان شدیم. حس مشابهی داشت ولی این بار نحوه قهرمانی فوق العاده بود چون در ابتدای فصل با مشکلاتی رو به رو شده بودیم. مقابل آرسنال و لیورپول شکست خوردیم و سپس سیستم تیم به کل عوض شد. به طرزی باورنکردنی چندین و چند بازی پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در انتهای فصل بابت قهرمانی خوشحال بودیم. برای سرمربی تیم یعنی آنتونیو کونته هم، قهرمانی در فصل اول (حضورش در چلسی) خاص بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏