Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که چند روز پیش در یکی از سامانه‌های بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر مُهر سولد اوت (فروش کامل بلیت) بر برخی کنسرت‌ها زده شده بود، امروز مخاطبان می‌توانستند بازهم بلیت تعدادی از این کنسرت‌ها را خریداری کنند؛ موضوعی که طبعا ابهام‌هایی را پدید می‌آورد.

پیگیری خبرنگار ایسنا حاکی از این است که تعدادی از بلیت کنسرت‌های جشنواره که برای مهمانان کنار گذاشته می‌شود، باقی‌مانده و به ظرفیت بلیت‌فروشی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع طبق آن‌چه که برخی دست‌اندرکاران جشنواره اظهار می‌کنند، این موضوع احتمالاً به بلیت‌های مهمان مازاد برمی‌گردد که به ظرفیت بلیت‌فروشی اضافه شده‌اند.

یکی از دست‌اندرکاران فروش بلیت‌های جشنواره موسیقی در تماس ایسنا با صحه گذاشتن بر این احتمال، اذعان کرد که البته تعداد این بلیت‌ها برای هر کنسرت تعداد کمی بوده که بعداً به ظرفیت فروش بلیت‌ها اضافه شده است.

اجرای شهاب مظفری، گروه ماکان، گروه هفت، علیرضا طلیسچی و… از جمله کنسرت‌های یاد شده هستند.

سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره موسيقي فجر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport

سامانه بلیت فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان به نشانی fooladsepahansport.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان در سامانه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط سپاهان و استقلال خوزستان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار سپاهان و استقلال خوزستان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladsepahansport.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750596

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir