Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) و با حضور بیش از پنج هزار تماشاچی برگزار شد، نماینده فوتبال استان مرکزی در لیگ دسته یک کشور با تاکتیک تهاجمی مقابل حریف حاضر شد اما تلاش بازیکنان به نتیجه نرسید و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم فوتبال آلومینیوم با توجه به توقف مدعیان در هفته جاری این فرصت را داشت که با پیروزی مقابل حریف، خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب در پایان هفته بیست و سوم آلومینیوم اراک با 33 امتیاز از 21 بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک سه شنبه هفته آینده در هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان نود ارومیه است.
3017/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مرکزی امام خمینی بازی تساوی بدون گل فوتبال جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها