Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:10:54 GMT

سومین جشنواره شهود قدسی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۵۶۰۸

سومین جشنواره شهود قدسی در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مظاهر بابایی رئیس جهاددانشگاهی فارس چهارشنبه ۲۳ بهمن اظهار کرد: جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر، با عنوان شهود قدسی، در بخش‌های لوگوتایپ، پوستر و تصویرسازی، پاییز امسال فراخوان و با استقبال کم نظیر علاقه‌مندان روبرو شد.

وی، محور جشنواره سراسری شهود قدسی را موضوعات قرآنی اعلام کرد و افزود: ایجاد نشاط در جامعه دانشجویی همراه با استحکام و رواج فرهنگ قرآنی، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجربه‌های هنری دانشجویی و رشد و شکوفایی آفرینش‌ها و خلق آثار فرهنگی و هنری همراه با تعمیق اندیشه و آگاهی‌های فرهنگی قرآنی، از اهداف مد نظر این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با بیان اینکه زمان دریافت آثار، نیمه دی ماه امسال بود، ادامه داد: طی ۴ ماه بالغ بر یک هزار و ۹۵۴ اثر توسط دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی گفت: در این دوره شاهد افزایش چشمگیر آثار و رشد کیفی تولیدات هنری دانشجویان شرکت کننده بودیم.

بابایی با بیان اینکه کار داوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام شد، گفت: آثار منتخب در هفت نگارخانه شهر شیراز و به مدت یک هفته، به نمایش در خواهد آمد.

وی بیان کرد: دانشگاه‌های شیراز، جامع علمی کاربردی فارس، شهید چمران اهواز، آزاد اسلامی واحد فسا، دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شیراز، موسسه‌های آموزش عالی ارم، هنر شیراز، آپادانا، آموزشکده فنی شهید رجایی، مرکز فرهنگ و هنر البرز، موسسه هفت گنجینه کهن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس، شهرداری شیراز، حوزه هنری فارس، و اداره کل آموزش و پرورش فارس در برگزاری این جشنواره با معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس همکاری کرده‌اند.

بابایی تصریح کرد: با هدف آمادگی بیشتر و مطلوب‌تر دانشجویان و آشنایی آنان با مفاهیم هنر قرآنی، از پاییز امسال، ۹۰ کارگاه آموزشی (ورک‌شاپ) در بخش‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده است.

رئیس جشنواره سراسری دانشجویی شهود قدسی، یادآور شد که این جشنواره به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان، در شیراز برگزار می‌شود.

اختتامیه سومین جشنواره سراسری دانشجویی شهود قدسی، ۱۳ اسفند در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

جشنواره شهود قدسی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند