Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار پیگیری شد. پیش از این تیم‌های شهرداری ورامین، خاتم اردکان، پیکان تهران، پیام مشهد، فولاد سیرجان، کاله مازندارن و سایپا تهران جواز حضور در پلی آف را کسب کرده بودند.

در نخستین بازی این هفته شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز که در هفته بیست و چهارم دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند روند پیروزی‌های متوالی نارنجی پوشان سایپا را متوف کنند در تبریز میزبان تیم پیکان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری تبریز برای صعود به پلی آف نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه داشت که در نهایت این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود پیکان خاتمه پیدا کرد.

نبرد ارومیه‌ای‌های لیگ برتر به نوعی مصاف تیم‌های ته جدولی بود. ارومیه‌ای ها که امسال نتوانستند شرایط چندان خوبی در جریان رقابت های لیگ برتر داشته باشند در هفته بیست و پنجم برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به نفع شهرداری ارومیه تمام شد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ  برتر والیبال به شرح زیر است:

خاتم اردکان 2 کاله مازندران 3

عقاب نهاجا صفر 0 فولاد سیرجان 3

شهرداری ارومیه 3 دورنا ارومیه صفر

پیام خراسان2 شهرداری گنبد 3

سایپا تهران3 شهروند اراک 2

شهرداری تبریز صفر  پیکان تهران 3

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست