Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:33:57 GMT

نبود بستر مناسب مشکل صنعت پلاستیک و لاستیک است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۵۹۴۷

نبود بستر مناسب مشکل صنعت پلاستیک و لاستیک است

به گزارش ایرنا، هروس ابراهیمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی دو سالانه اصفهان پلاست(پلاستیک و لاستیک) افزود: درآمد صنعت ماشین سازی در کشور 17 درصد است که از نظر عددی پایین بوده و از نظر ماهیتی و کیفی 80 درصد است.
وی با بیان اینکه اهمیت و ارزش دادن به درآمد صنعت ماشین سازی سبب رونق و تولید در این زمینه می شود، اظهارداشت : باید تکنولوژی را خریداری کنیم چرا که ما کشوری نیستیم که توان تولید فناوری را داشته باشیم چون بودجه ای برای تحقیق و توسعه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور ادامه داد: بها دادن به این صنعت در آینده ای نه چندان دور باعث به وجود آمدن تکنولوژی می شود.
وی پیشنهاد داد نمایشگاه تخصصی پلاستیک و لاستیک به صورت متمرکز در تهران و اصفهان برگزار و این نمایشگاه به صورت بین المللی در تهران و اصفهان با نام ایران پلاست و هر سال یکبار به صورت متوالی برگزار گردد.
ابراهیمی با بیان این که باید تولیدات ایرانی در بستر مناسب عرضه شود، اظهارداشت: این اقدام نیازمند قرار دادن بستر مناسب از جمله نمایشگاه هایی با فضای بزرگ در اختیار این صنعت است.
وی خاطرنشان کرد: سیاستگذاری های مربوط به برگزاری نمایشگاه های پلاستیک و لاستیک در تهرن و اصفهان باید هم سو و هم جهت باشد و به خواسته شرکت کنندگان به ویژه انجمن و تشکل های مربوطه توجه ویژه صورت بگیرد.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور اضافه کرد: باید از صنف مربوطه برای سیاست گذاری و برگزاری نمایشگاه ها استفاده شود.
یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست(صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته) با حضور 113 شرکت از 24 تا 27 بهمن در نمایشگاه های بین المللی اصفهان دایر است.
9913/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان پلاستیک درآمد صنعت فناوری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود