Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مجموعه‌های دانشجویی استان با موضوع کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان باحضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در دفتر این مجموعه برگزار شد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست مجموعه‌های دانشجویی استان خوزستان با موضوع کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان باحضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، علی گلشاهی اظهار داشت: هدف از برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان نمایش بُعد حماسی جانبازان در کنار مظلومیت‌های آنها به جامعه با استفاده از بخش‌های مختلف و متنوع است.

وی با اشاره به ضرورت ورود جامعه به حوزه جانبازان قطع نخاعی ضمن تبیین اعضای شورای سیاستگزاری کنگره بیان کرد: این کنگره از دو ستاد شامل اجرایی در حوز‌های مختلف و محتوایی اعم از فرهنگی، بانوان و خانواده، دانشگاه‌ها و دانشجوها و دیگر موارد تشکیل شده است.

مسئول ستاد محتوایی کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان به تبیین برنامه‌های پیش‌رو در این باره پرداخت و ادامه داد: در این زمینه جشنواره ادبی در حوزه شعر و داستان همراه با تجلیل از نفرات برتر و انتشار آثار برتر در قالب کتاب صورت می‌گیرد.

«یک بار برابر تیربار» در نمایشگاه کتاب اهواز رونمایی شد+فیلماهواز|سازمان فرهنگی شهرداری اهواز آماده همکاری با فعالان حوزه دیجیتال خوزستان استدومین تجربه اهالی رسانه‌های دیجیتال خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی اهواز+فیلم

وی با اشاره به تألیف کتاب مصور از جانبازان شهید قطع نخاعی در سطح استان خوزستان افزود: قریب به 120 جانباز و شهید قطع نخاعی در استان تاکنون شناسایی شده‌اند که همایشی برای تجلیل از همسران شهدا نیز برگزار می‌شود.

گلشاهی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان بامحوریت شب خاطره، دانشگاه‌های خوزستان»، سطح شهر مثل مساجد، تئاتر و سرود خیابانی، مسابقه نقاشی برای کودکان (تولید کتاب داستان کودک)، مستندها اعم از جانبازان نخاعی و شهدا است.

مسئول ستاد محتوایی کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان شهید قطع نخاعی خوزستان اظهار داشت: در حوزه نرم‌افزار، نماهنگ، چند شب ویژه برنامه در صدا و سیما، جشن روز جانباز نیز از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این قشر است که همگی به برنامه اصلی کنگره در اوایل اردیبهشت ماه ختم می‌شوند.

وی افزود: شب خاطره ویژه دانشگاه‌های استان خوزستان نیز برگزار می‌شود که تشکل و مجموعه‌های دانشگاهی علاقه‌مند به همکاری می‌توانند در بخش‌های مختلف برگزاری این کنگره مشارکت داشته باشند.

به گزارش تسنیم، در بخش‌های دیگر این نشست به تبیین برنامه‌های کمیته بانوان از جمله بازدید از خانواده‌ها، بزرگداشت همسران، ویژه برنامه کودکان، برنامه‌های ورزشی و کمپین یک روز با جانبازان قطعی نخاعی پرداخته شد.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»