Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ همایون بخشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه کامیون بنز به شماره 371 ع66 ایران 31 به رانندگی پرویز سلیمانی که از پلدختر به سمت خرم آباد در حرکت بود با یک دستگاه سواری پژو 405 به شماره 555د84 ایران 41 به رانندگی رضا تدین که در جهت مخالف در حرکت بود برخورد کرد.
وی افزود:این حادثه که در حوالی پیچ آب تاف 2 کیلومتری شمال پلدختر اتفاق افتاد موجب کندشدن تردد وسایل نقلیه در یک لاین جاده پلدختر - خرم آباد شد و راننده سواری پژو 405 در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی پلدخترگفت: کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی علت این حادثه را سبقت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری پژو 405 اعلام کرد.
7272/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پژو پلیس راه فرمانده انتظامی وسایل نقلیه وسیله نقلیه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده روستای کوفی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای صمصامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه جاده‌ای هیچ گونه مصدومی دربرنداشت، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه، اقدام به رهاسازی پنج فرد گرفتار در خودرو نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت