Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ چهار تن در پی تصادف تویوتا با تریلر سوختکش در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی در این باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۵ محور سراوان کوهک ساعتی پیش به امدادگران جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که در پی آن عوامل امدادی در محل حاضر شده و مشاهده کردند که تصادف تریلر سوختکش با خودرو تویوتا رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در پی این حادثه ۱۰ تن مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: متأسفانه چهار تن نیز به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. این حادثه از سوی عوامل پلیس‌راه در حال بررسی است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصادف جمعیت هلال احمر خودرو سیستان و بلوچستان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان