Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،برنامه تقدیر از همکاران خانواده‌های شهدا و ایثارگر محیط زیست استان کرمانشاه با حضور برزو شریفی فرمانده بسیج ادارات و اصناف استان کرمانشاه، احسان لطیفی فرمانده بسیج ناحیه ۲ کارمندی، مدیرکل، معاونین، حراست و رؤسای ستادی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، نقش شهدا و خانواده‌های ایثارگر را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مثمر ثمر دانست.

وی افزود: فرهی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و خانواده‌های ایثارگران است. مهندس یاوری گفت: شهدا با نثار کردن خون و جان خود برای پیروزی انقلاب اسلامی جهاد کردند و حمایت از خانواده‌های آنان همواره باید در اولویت قرار گیرد.

 برزو شریفی فرمانده بسیج ادارات و اصناف استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و تقدیر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، به نقش شهدا و رشادت‌های آنان در طول پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر محیط زیست

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران