Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برقراری ۱۱ هزار و ۶۴۰ مورد تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ در 10 ماهه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این تماس‌ها در قالب مشاوره‌ای و عملیاتی بوده است.

وی بیان کرد: روستاییان گرانقدر برای برخورداری از خدمات ۱۱۰ با کلانتری‌های روستایی تماس نگرفته و فقط به ۱۱۰ زنگ بزنند چراکه این نقطه، مرکز هماهنگی نیروهای انتظامی در سراسر شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسدآباد اظهار کرد: با راه‌اندازی کلانتری ۱۲ در نقاط پایینی شهر شاهد افزایش امنیت برای همشهریان و ناامن شدن منطقه برای خلافکاران هستیم.

وی در رابطه با راه‌اندازی پلیس فتا نیز گفت: جمعیت شهر اسدآباد زیر ۷۰ هزار نفر است و طبق قانون در شهرهای زیر ۷۰ هزار نفر پلیس فتا به صورت متمرکز وجود ندارد اما در صورت وجود شکایت از طرف همشهریان در این زمینه قسمت اطلاعات نیروی انتظامی مسائل مطروحه را به پلیس فتای همدان ارجاع و پیگیری خواهد کرد.

یاری در بخش دیگری از سخنانش افزود: در بخش مشاوره‌ای نیز دو مشاور مجرب در کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ مستقر کرده‌ایم که راه‌اندازی این قسمت در این دو کلانتری باعث شده ۸۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به بخش مشاوره به مصالحه ختم شود.

وی به کاهش ۲ درصدی تصادفات، کاهش ۲۲ درصدی تعداد مجروحین حوادث رانندگی، افزایش ۸۹ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش ۶۶ درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش ۵۲ درصدی دستگیری سارقین در 10 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: یاری نیروی انتظامی اسدآباد امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم

 قاسم معارف وند از برقراری ۳۵۷ هزار تماس مردمی در حوزه‌های مختلف در تماس با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای قم خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۶۶ درصد توسط کارشناسان و ۳۴ درصد توسط سامانه‌های خودکار مانند اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ آب‌بها و... پاسخگویی شده است. 

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز تماس ۱۲۲ آبفای قم را در سال گذشته ۵۴ ثانیه دانست و افزود: در این مدت، افزون بر ۷۲۰ هزار مورد اطلاع‌رسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینه‌های مختلف اعم از اعلام قطعی آب، صرفه‌جویی در مصرف، عایق‌بندی کنتور، هشدار‌های مربوط به پس زدگی فاضلاب و. توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای قم انجام شده است.

 معارف وند از ارائه بیش از ۱۷ هزار مورد خدمات غیرحضوری فروش و پس از فروش، بررسی صورتحساب، خرابی کنتور و اصلاح شماره موبایل توسط مرکز ۱۲۲ آبفای قم در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب ثبت و برای رسیدگی به واحد‌های مختلف ارسال شد.

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از هم استانی‌ها خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های استان با اعلام آن به شماره تلفن ۱۲۲ در هر ساعت از شبانه‌روز، در برطرف شدن سریع آن، مشارکت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ثبت بیش از ۳۸ هزار تماس با مرکز سامد (۱۱۱) استان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان