Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:16:16 GMT

دستگیری سه سارق حرفه ای در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۶۷۲۹

دستگیری سه سارق حرفه ای در خرمشهر

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری یازده و دوازده خرمشهر با اقدامات پلیسی، سه سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به 12 فقره انواع سرقت از قبیل هفت فقره سرقت سیم برق و پنج فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

ترکارانی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر دستگیری سارقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد